Vierailija

Ulkovaatteet päällä vielä.
Pahoitteli lipsahdusta. Oli kuulemma tarkoitus nousta ajoissa ylös ja siivota tölkit pois piiloon.
Olin perjantaista asti sukulaisilla käymässä.
Mies ei pysty näköjään lopettamaan.

• ylös 6
  • alas 3

Kommentit (18)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sanni16kerava

Vierailija kirjoitti:
Miksi naiset tyytyy tuollaisiin?

Voi kuule jos tietäisit kuinka hyvältä se orkku tuntuu kun pikku hutikassa kiivastunut mies mustasukkaisuuskohtauksen kourissa ensiksi läpsii sua ja sitten rakastelee ihanan yksipuolisesti..

Pelkkä ajatus raskaasta hengityksestä selän takana ja parransängen hankauksesta niskaan saa mut kuumaksi...

Ei ikinä mitään tylsää 9-17 päivätöissä käyvää perusinsinööriä!

• ylös 6
  • alas 11
Vierailija

Ja tietenkään ei voi erota juoposta ukosta vaan AV palstalla kitiseminen on kivempaa! On hauskaa kun voi kutsua itseään marttyyriksi ja rypeä itsesäälissä. Eihän siinä pääsis kerjäämään huomiota jos olisi kunnon mies. Tehkää nyt äkkiä vielä lapsiakin, että pääset uhriutumaan ja kitisemään vielä lisää ja sidot helmen itseesi loppuelämäksi!

Vierailija

Vähän vastaava kokemus. Olin tosin itse kotona, kun ympärikännissä oleva puoliso tulee päivällä kotiin, avaa ulko-oven, kaatuu naamalleen eteiseen ja kusee alleen.

Oli sitten pian entinen, mutta jaksoin kyllä silloin ihmetellä, että miten umpihumalainen onnistuu matkustamaan bussilla noin 25 km, kävelemään dösäpysäkiltä kilsan ja herpaantuu vasta kotioven avattuaan.,

Vierailija

Mitäpä, jos se eteiseen sammunut mies on 360 päivää vuodessa raivoraitis ja viisi kertaa vuodessa ottaa kunnon kännit ja sammuu saappaat jalassa eteiseen. Pitäisikö silloinkin juoppo sika jättää?

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Mitäpä, jos se eteiseen sammunut mies on 360 päivää vuodessa raivoraitis ja viisi kertaa vuodessa ottaa kunnon kännit ja sammuu saappaat jalassa eteiseen. Pitäisikö silloinkin juoppo sika jättää?

Ehkä pitäisi. En katsoisi.

Vierailija

Mä oon aina ihmetellyt näitä juoppojen "äkkikuolema" miten joku voi nukkua keskellä eteistä ennemmin, kuin menee sänkyyn asti.
En epäile aloitusta kyllä olen törmännyt tuohon ilmiöön itsekin.
Mutta ihmettelen silti.

Vierailija

Sanni16kerava kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi naiset tyytyy tuollaisiin?

Voi kuule jos tietäisit kuinka hyvältä se orkku tuntuu kun pikku hutikassa kiivastunut mies mustasukkaisuuskohtauksen kourissa ensiksi läpsii sua ja sitten rakastelee ihanan yksipuolisesti..

Pelkkä ajatus raskaasta hengityksestä selän takana ja parransängen hankauksesta niskaan saa mut kuumaksi...

Ei ikinä mitään tylsää 9-17 päivätöissä käyvää perusinsinööriä!

Yäk. Loppuyön haisee kaamea after shave.

Vierailija

Mitä sitten, ei maailma tuohon kaadu. Enemmänkin se kaatuu toisen syyttelyyn. Kunhan sanon. N38

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Mä oon aina ihmetellyt näitä juoppojen "äkkikuolema" miten joku voi nukkua keskellä eteistä ennemmin, kuin menee sänkyyn asti.
En epäile aloitusta kyllä olen törmännyt tuohon ilmiöön itsekin.
Mutta ihmettelen silti.
Ite herännyt useasti kylpyhuoneen lattialta jonkun puoliksi syödyn kebabaterian vierestä.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:

Ehkä pitäisi. En katsoisi.

Ok. No, jos nainen on itse vailla mitään puutteita niin silloinhan tuollainen ajattelutapa on ihan ok. Esimerkkimies hoitaa työt, lapset ja kotityöt ilman mitään moitteita sekä on komea, mukava, seksuaalisesti aktiivinen ja huomaavainen. Joka toinen tai joka kolmas kuukausi kuitenkin haluaa nollata ottamalla syvän kännin. Ei kuitenkaan tee mitään pahaa kännätessään. Ei kun ukko kiertoon. Voi veljet.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Kyllä. Ei kiinnostaisi itseä kattella tollasta.

Vierailija

Huvittaa nämä valittajat. Todella moni päätyy elämään onnettomana, koska ovat paradoksaalisesti itse liian täydellisiä sietääkseen muiden erehdyksiä. Ei muuta kuin hyvää jatkoa sinne.

Vierailija

Nythän on vähän niinku teema... että pidetään etäisyyttä. NYT on sun aika ottaa täyskäännös ja palata parin päivän kuluttua.
Jos ei oo ukko selvinnyt ja huusholli simppelissä kunnossa, niin ota kimpsusi ja kampsusi ja lähde samantien.

Vierailija

Nautin siitä kun mammat raivoaa netissä. Jotenkin huvittavaa kun aikuiset taantuu pikkulapsiksi.

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.