Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Työttömän päivä

Vierailija
05.09.2021 |

Tänäänhän on yrittäjän päivä ja vappuna taas opiskelijat ja työläiset juhlii, mutta eikö olisi hyvä olla myös työttömän päivä?

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
05.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varmaa aika perseestä. Itse teen täyttä työviikkoa 6päivää viikossa parhaillaan ja täyspäivänen opiskelija. Saa opiskelija-alet ja rahaa säästöön. Vituttaisi olla aina köyhä :/

Vierailija
2/5 |
05.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Varmaa aika perseestä. Itse teen täyttä työviikkoa 6päivää viikossa parhaillaan ja täyspäivänen opiskelija. Saa opiskelija-alet ja rahaa säästöön. Vituttaisi olla aina köyhä :/

Itse olen ollut vapaaehtoisesti työtön 14 vuotta. Tuet riittävät hyvin, sillä pärjään vähällä. Säästöönkin olen saanut 14 vuoden aikana yli 10000€. Ei vituta yhtään vaikka virallisesti olenkin köyhä. Elämäni parasta aikaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
05.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehdotan työttömän päiväksi oton nimipäivää. Sillä onhan se varma että työttömän päivänä pitää ottaa.

Vierailija
4/5 |
05.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ehdotan työttömän päiväksi oton nimipäivää. Sillä onhan se varma että työttömän päivänä pitää ottaa.

Oton päivähän olisi mitä parhain. Pitkän talven jälkeen kevät koittaa ja on aika juhlia alkukevättä ja työttömiä ihmisiä, näitä yhteiskunnan hylkäämiä ja työnantajien vieroksumia raakkeja.

Vierailija
5/5 |
05.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oton päivähän olisi mitä parhain. Pitkän talven jälkeen kevät koittaa ja on aika juhlia alkukevättä ja työttömiä ihmisiä, näitä yhteiskunnan hylkäämiä ja työnantajien vieroksumia raakkeja.

Liputuspäiväksi ja kun joka käänteessä työttömien muistutetaan olevan toisen luokan kansalaisia niin lippukin vedetään kaksi kolmasosaa korkeudelle. Kela saisi kyllä ostaa kaljalaatikon jokaiselle työttömälle sen kunniaksi.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kahdeksan seitsemän