Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

"Mulla on tää asperger, ni ei mua kiinnosta muiden kuulumisia kuunnella"

Vierailija
12.10.2014 |

TODELLA loukkaavaa Putoukselta!

Kommentit (18)

Vierailija
1/18 |
12.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

saa mietin kun äsken kuulin.
Järkyttävää.

Vierailija
2/18 |
12.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi faktan sanominen telkkarissa on sinusta loukkaavaa?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/18 |
12.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Musta oli todella loukkaavaa. Niin ja sitten tekopyhää että lihavista ei saa tehdä hauskaa pilaa mutta jos joku on syntynyt tietynlaiseksi niin siitä saa tehdä pilaa. Ihan todella törkeää. Ja voi jäädä tuon pilan takia koko putous katsomatta kohdallani.

Vierailija
4/18 |
12.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No, minulta on Putous jäänyt katsomatta joka vuosi, enkä tiedä yhtään hyvää syytä, miksi ei se jäisi tälläkin kertaa...

Vierailija
5/18 |
12.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.10.2014 klo 17:28"]

Musta oli todella loukkaavaa. Niin ja sitten tekopyhää että lihavista ei saa tehdä hauskaa pilaa mutta jos joku on syntynyt tietynlaiseksi niin siitä saa tehdä pilaa. Ihan todella törkeää. Ja voi jäädä tuon pilan takia koko putous katsomatta kohdallani.

[/quote]

Paitsi että kyllä tuossa tehtiin pilkkaa ihan lihavistakin. ;) Ja peräti venäläisistä! Kuinkas nyt, kenenkäs puolesta vielä loukkaannuttaisiin? 

P.S Kaiken lisäksi tuossa käytettiin vielä kulunutta APUVA! -huudahdusta. Kai tiesit, että sekin on aikanaan aiheuttanut puolestaloukkaantumista, kun ihmiset eivät auta enää oikeasti apua huutavaa kun luulevat tämän huutavan tätä hupihokemaa?

Vierailija
6/18 |
12.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Komediaa tehdään AINA jonkun kustannuksella. Ei pidä ollaankin herkkänahkainen, olipa lihava, venäläis-, saamelais- tai maahanmuuttajataustainen, Assi tai kansanparantaj.

Vierailija
7/18 |
12.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ihan tottahan se, anopilla asperger ja juuri sellainen on. 

Vierailija
8/18 |
26.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voiks joku kertoa et kuka ton sano ja missä vaiheessa? Katoin youtubesta kaikki ekan jakson hahmoesittelyt eikä tollasta tullu vastaan.

Vierailija
9/18 |
12.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä oon asperger enkä loukkaantunu tuosta. Ihmeen mielensäpahoittamista taas. Aspergereita on erilaisia, eikä asioita voi yleistää. Yksilöitä mekin olemme. Minä kyllä jaksan kuunnella  ja olen kiinnostunut muiden kuulumisista.

Vierailija
10/18 |
12.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tunnen Asperger-ihmisen ja hän todellakin jaksaa kuunnella toisia, paremmin kuin moni muu.

Vierailija
11/18 |
12.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikkihan noista hahmoista loukkaa jotain ihmisryhmää jos noin aletaan ajattelemaan? Hankala elämä tulee kun kaikesta pitää loukkaantua.

Vierailija
12/18 |
23.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuka tän sano?

Vierailija
13/18 |
23.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toivottavasti seuraava Putous-hahmo on mielensäpahoittaja. Sitten voivt kaikki mielensäpahoittajat pahoittaa mielensä.

Vierailija
14/18 |
23.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Asperger on nyt kuuminta hottia. Kaikki haluaa olla AS. Vähän aikaa sitten se oli vielä bi-seksuaalisuus, mutta se on jo out.

Vierailija
15/18 |
23.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä epäilen, että olen asperger. Ja tosiaan, muiden kuulumisten kuunteleminen on todella puuduttavaa. Esitän silti kiinnostunutta ja kyselen kuulumisia, koska minulle on opetettu, että niin tulee tehdä. En myöskään tykkää kertoa omia kuulumisiani muille. "Mitä ne niille kuuluu?" Mutta en toki tätä sano, vaan vastaan jotain ympäripyöreää. Tykkään jutella ihmisten kanssa asiaa eli politiikkaa, tieteellisiä asioita jne. '

En todallakaan ymmärrä, miksi asperger olisi muotia. Kuitenkin melko paljon elämään vaikeuttava oireyhtymä. Itse olen työkyvyttömyyseläkkeellä ja olen tarvinnut tukikeskusteluja jo murrosiästä lähtien.

Vierailija
16/18 |
23.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eihän tuossa pilkattu kuin niitä asseja, jotka toimivat ko. tavalla. Onhan näitä ihmisiä, jotka vetoavat aina ties mihin diagnoosiin jos eivät välitä olla empaattisia, auttaa toisia tms. Voisin hyvin kuvitella jonkun ihmisen suusta tuon kyseisen lauseen. 

Vierailija
17/18 |
23.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika pahalta tuntui, kun huomasin, miten oma as-lapsenikin hätkähti tuota lausetta.

Vierailija
18/18 |
23.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.10.2014 klo 17:19"]

Miksi faktan sanominen telkkarissa on sinusta loukkaavaa?

[/quote]

Mä oon tämmönen mamu niin ei mua kiinnosta noudattaa lakia tai mennä töihin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kuusi kaksi