Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kännissä oleva nuori nainen hortoilemassa

Vierailija
11.10.2014 |

Tänä aamuna klo 04.30. Aivan tolkuttomassa humalassa ja päätyi putkaan onneksi suojaan !. Eräs nuori avulias mies yritti soittaa tytölle taksin, mutta turhaan. Kuljettaja kieltäytyi ottamasta kyytiin ja ihan aiheesta. Omat jalat eivät kunnolla kantaneet eikä muistanut osoitetta eikä ollut avaimia eikä lompakkoa. Pahinta tässä oli se, että muutamat tuntemattomat miehet yrittivät iskeä naista kadulla ja kyselivät haluaisiko neito lähtee jatkoille kämpille. .Nuori auttavainen fiksu mies kertoi, että joutui hätistelemään koko ajan miehiä pois naisen kimpusta. Monet tarjoutuivat viemään naisen mukanaan. Onneksi poliisisetät korjasivat talteen ettei hyväksikäyttäjät saaneet saalista. Sairasta paskaa on se miten miehet olisivat halunneet selvästikin käyttää naista hyväkseen. Ikää tolla naisella oli 23. En ollut näkemässä, mutta mies kertoi tarinan mulle ja sanoi, että kyllä on maailman meno aika sairasta nykyään.

Kommentit (20)

Vierailija
1/20 |
11.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitäs miehesi teki tilanteessa?

Vierailija
2/20 |
11.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="11.10.2014 klo 18:52"]

Mitäs miehesi teki tilanteessa?

[/quote]

No sitä vitutti kuin pientä oravaa. Se nääs oli yks niistä vikittelijöistä, jotka jäi nuolemaan näppejään...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/20 |
11.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Auttajamies kertoi tarinan mulle, ei oma mies.

Vierailija
4/20 |
11.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näitä näkee aina silloin tällöin. Kumma kun aikuiset ihmiset eivät osaa ottaa itsestään vastuuta. Raiskaus on väärin ja tekijä syyllinen, mutta kyllä noin käyttäytyvä nainen on miehille helppo uhri, sanokaa mitä sanotte.

Vierailija
5/20 |
11.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noin minutkin raiskattiin 16-vuotiaana. Vedin ensimmäiset kännit, enkä tajunnut ollenkaan miten alkoholi vaikutti ja meni täysin jalat alta. 

Onneksi auttaja piti huolta tuosta naisesta.

Vierailija
6/20 |
11.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="11.10.2014 klo 18:57"]

Näitä näkee aina silloin tällöin. Kumma kun aikuiset ihmiset eivät osaa ottaa itsestään vastuuta. Raiskaus on väärin ja tekijä syyllinen, mutta kyllä noin käyttäytyvä nainen on miehille helppo uhri, sanokaa mitä sanotte.

[/quote]

Entäs noiden miesten vastuu? Onko miehet täysin omien viettiensä vietävissä?

Vierailija
7/20 |
11.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerran tahallani esitin humalaisempaa kuin olinkaan, kaatuilin ja sössötin mitä sattuu. Ikään ei oo käyny niin hyvin flaksi! En kyllä lähtenyt kenenkään messiin, koska lähinnä kuvotti ne miehet. Onko se pillunsaanti oikeesti niin tiukassa, että pitää puolikuntosia kuksia?

Vierailija
8/20 |
11.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Helppo pillu harmi kun en ollut paikalla vikittämässä

Vierailija
9/20 |
11.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yksi tuttava käytti mua hyväkseen kun olin kaatokännissä. Kaveri kertoi, että näki miehen panemassa mua saunassa ja luuli, että olen täysin messissä tilanteessa. Siksi ei puuttunut asiaan milläänlailla. Heräsin kaverin valkoiselta sohvalta ja minusta oli vuotanut verta sohvalle. En muistanut mitä tapahtui ennenkuin kaveri kertoi. En ole ikinä kertonut asiasta kenellekään. Aina kun näen tekijän niin haluan tappaa hänet. Hänen mielestä itse halusin seksiä. Olin tuolloin 26 ja äijä 42. Inho tuota miestä kohtaan ei häviä koskaan.

Vierailija
10/20 |
11.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yhh. Varsinaisia alfoja nämäkin miehet.

Vierailija
11/20 |
11.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ei kait tuossa. Ihminen saa vaita kuin iltansa viettää, eihän tämä nainen mitään pitäisi ketään haitata, vaan ne ahmamiehet. Kyllä jokasella aikusella pitää olla oikeus myös ryypätä, ilman ahdistelijoita.

Vierailija
12/20 |
11.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="11.10.2014 klo 18:57"]Näitä näkee aina silloin tällöin. Kumma kun aikuiset ihmiset eivät osaa ottaa itsestään vastuuta. Raiskaus on väärin ja tekijä syyllinen, mutta kyllä noin käyttäytyvä nainen on miehille helppo uhri, sanokaa mitä sanotte.
[/quote]

Tuli vahingossa yläpeukku, ehdin lukemaan vain "Kumma kun aikuiset ihmiset eivät osaa itsestään vastuuta", ja luulin, että tarkoitit miehiä.

Vierailija
13/20 |
11.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Exäni pani minua, kun olin niin humalassa, etten pystynyt kieltäytymään. Olin mennyt sänkyyn jo nukkumaan ja tuli vain taakse tunkemaan penistään sisälleni. Kuvottaa tuo tapahtuma vieläkin.

Vierailija
14/20 |
11.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täytyy olla todella kieroutunut ja sairas, joka tuossa kunnossa olevaa haluaisi hyväksikäyttää (tai ylipäänsä ketään)..ja mitähän nautintoa siinä sitten voisi olla, todella vastenmielistä edes ajatella tuollaista miehenä!

Vierailija
15/20 |
11.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos jätätte autonne ovet auki ja sieltä katoaa tavaraa, oletteko nostaneet riskiä ryöstetyksi tulemisesta mielestänne?

Vierailija
16/20 |
11.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="11.10.2014 klo 19:22"]Jos jätätte autonne ovet auki ja sieltä katoaa tavaraa, oletteko nostaneet riskiä ryöstetyksi tulemisesta mielestänne?
[/quote] Ääliö !

Vierailija
17/20 |
11.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vähän eri asia joutua itse rikoksen uhriksi kuin Se, että omaisuutta anastetaan !!

Vierailija
18/20 |
11.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="11.10.2014 klo 19:27"]

Vähän eri asia joutua itse rikoksen uhriksi kuin Se, että omaisuutta anastetaan !!

[/quote]

Et sitten näe verrannolisuutta näiden asioiden välillä ja omien valintojen vaikutusta lopputulokseen?

Vierailija
19/20 |
11.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noin humalaisen naisen iskeminen on väärin. Se, että taksikuskit, kansallisuudesta huolimatta yrittävät harmittivan usein antaa ilmaisen kyydin "jos tulet nyt kahvillle"on myös sairasta.

Vierailija
20/20 |
11.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ettei vain olisi ollut tyrmäystipoista kyse? Itselle kerran laitettu ja ai että kun sitä oltiin lattialla ja siellä pysyttiin. Onneksi eräs erittäin kiltti poika/mies oli auttanut kotia. Se on aina mukava huomata että löytyy niitäkin ihmisiä, jotka ihan vain hyvää hyvyyttään haluavat auttaa tuntemattomiakin :)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä yhdeksän neljä