Mulla on terävä väkäleuka :(
Olen sellainen oikea koukkuleuka ja etenkin profiilini on ihan kamala. Muutenkin on kulmikkaat piirteet. Millainen kampaus mulle sopisi?
Kommentit (13)
Parempi kuin olematon hamsterileuka.
^Hjalliksella ei ole käsittääkseni leukaa ollenkaan. Mulla on. Kuten prinsessa Victorialla paitsi että mun leuka on paljon koukumpi ja isompi enkä ole muutenkaan nätti, kuten Vickan on.
ap
[quote author="Vierailija" time="11.10.2014 klo 18:38"]
Olen sellainen oikea koukkuleuka ja etenkin profiilini on ihan kamala. Muutenkin on kulmikkaat piirteet. Millainen kampaus mulle sopisi?
[/quote]
Voit käyttää leukaasi astalona itsepuolustustilanteessa.
^Joo ja voin kantaa siinä kauppakassia tai sateenvarjoa, mutta nyt haluaisin kuulla kampausvinkkejä. Tai jotain muuta ulkonäkövinkkiä.
ap
^Kuinka pitkä polkan pitäisi olla? Otsista olen itsekin miettinyt.
ap
[quote author="Vierailija" time="11.10.2014 klo 18:43"]
^Joo ja voin kantaa siinä kauppakassia tai sateenvarjoa, mutta nyt haluaisin kuulla kampausvinkkejä. Tai jotain muuta ulkonäkövinkkiä.
ap
[/quote] Siellä on nyt sitten olvit näyttöruudulla, kiitos.
Leuan kohdalle pätkäisty polkka voisi sopia niin, että se tavallaan leventää leukaa eikä se silloin näyttäisi niin terävältä? Jos haluat pidemmät hiukset niin sellainen malli, jossa hiukset ovat lyhyemmät ihan edestä ja pitenevät sitten ns. Kerrostetusti. Tohon voi sopia myös otsatukka. En osaa kuvailla :D
Mul on sit taas olematon leuka... näytän sivult päin lapselta,hahha:(
^En mä taida haluta leualleni niin suurta julkisuutta, että kuvaa laittaisin. En tajua, miksi jotkut ottavat nykyään jopa implantteja pidentääkseen leukaansa (jossain Usassa), kun mä taas mieluusti poistattaisin muutaman sentin.
ap
Oletko Hjallis?