Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

En jaksa tehdä lapsia! Olen jo nyt ihan jaksamiseni äärirajoilla normaalissa arjessa

Vierailija
04.09.2021 |

Nuorempana olisin vielä jaksanut, mutta nyt kun olen kohta 29v niin ajattelen jo maailmasta niin vakavasti, että ei tämä ole hyvä paikka olla ja lisäksi energiatasot on jo laskeneet niin alas että jaksan just ja just käydä töissä ja siivota omat sotkuni. Nyt sitten mm. äitini huutaa että tee nyt äkkiä niitä lapsia ennen kuin on liian myöhäistä, mutta eihän mulla ole edes miestä ja en ikimaailmassa jaksaisi hoitaa mitään lapsia, hyvä kun jaksan hoitaa itseäni! Mitä mammat ovat mieltä, kannattaako mun tehdä lapsia?

Kommentit (19)

Vierailija
1/19 |
04.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

No älä tee, mitä kitiset?

Vierailija
2/19 |
04.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kannata. Ei se ole mikään pakko.

Naiselle se päävastuu nimittäin kosahtaa. Aina.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/19 |
04.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Äitini, siskoni ja mummoni kitisee.

Sanovat, että naisen elämä on merkityksetön jos ei tee lapsia.

Vierailija
4/19 |
04.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Anna kitistä, asia ei kuulu heille pätkääkään.

Vierailija
5/19 |
04.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Äitini sanoo että olen myös tehnyt hänen elämästään merkityksetöntä kun ei saa lapsenlapsia. 

Vierailija
6/19 |
04.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä tee, en minäkään jaksaisi. Otin kissan, paljon helpompi. :)

N28

Vierailija
7/19 |
04.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet vaan tehnyt vääriä valintoja jos jo lapsettomana elämä on raskasta, karsi liika lasti pois harteiltasi ja hanki lapsi, lapsi tuo paljon hyvää sisältöä elämään.

Vierailija
8/19 |
04.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei lapsia ole pakko tehdä eikä kannatakaan, jos ei halua.

Vierailija
9/19 |
04.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Äitini sanoo että olen myös tehnyt hänen elämästään merkityksetöntä kun ei saa lapsenlapsia. 

Tää on sun oma elämä ja se kannattaa elää niinkuin itselleen parhaiten sopii.

Vierailija
10/19 |
04.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lasten tekeminen on vain oman elämisen tuskan siirtämistä heidän niskaan. Sitten lapset tekevät lapsia ja kierre vaan jatkuu. Ollaan fiksuja ja katkaistaan elämisen tuskan kierre.

Vierailija
11/19 |
04.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olet vaan tehnyt vääriä valintoja jos jo lapsettomana elämä on raskasta, karsi liika lasti pois harteiltasi ja hanki lapsi, lapsi tuo paljon hyvää sisältöä elämään.

Edelleenkään kaikkien ei tarvitse tehdä lapsia, löytyy paljon muutakin sisältöä elämään.

Lapsia kannattaa tehdä vain jos oikeasti niitä haluaa, ei kenenkään painostuksesta!

Vierailija
12/19 |
04.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Edelleenkään kaikkien ei tarvitse tehdä lapsia, löytyy paljon muutakin sisältöä elämään.

Lapsia kannattaa tehdä vain jos oikeasti niitä haluaa, ei kenenkään painostuksesta!

Lapsia tekemällä turvataan oman suvun ja perimän tulevaisuus. Kaikille eläville olioille on luonnollista lisääntyä.

Vasta nykyinen länsimainen yhteiskunta on alkanut lietsoa tätä ajattelua, että lasten tekeminen on vain niitä varten joita se aivan erityisesti kiinnostaa.

Vierailija
13/19 |
04.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

naisellehan lastenteko on mitä helpointa hommaa, ei tarvitse kuin maata lahnana.

Vierailija
14/19 |
04.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Lapsia tekemällä turvataan oman suvun ja perimän tulevaisuus. Kaikille eläville olioille on luonnollista lisääntyä.

Vasta nykyinen länsimainen yhteiskunta on alkanut lietsoa tätä ajattelua, että lasten tekeminen on vain niitä varten joita se aivan erityisesti kiinnostaa.

Minua ei todellakaan kiinnosta hoitaa ameeban tasolla olevia, alleen pskovia huutavia lihasäkkejä. Jos kotonani olisi huutava vauva, niin laittaisin sen kauimpaan huoneeseen yksin ja menisin itse ihan talon toiselle puolelle. Jos näen yleisellä paikalla huutavan tai muuten ärsyttävän lapsen, mieleni tekee mieli potkaista sitä tai talloa sen pää muusiksi että lakkaa huutamasta. Miten voit olla sitä mieltä että minun pitäisi hankkia lapsia? 

Vierailija
15/19 |
04.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tämä sairas yhteiskunta missä mikään ei ole enää pyhää, ei edes lapsen saanti, lapsihan on suuri rasite ja riesa.

Vierailija
16/19 |
04.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen saman ikäinen enkä minäkään aio tehdä lapsia. Elämäni on vielä ihan "kesken", haluan vielä opiskella uuden ammatin, haluan vielä matkustella ja asua ulkomailla ainakin seuraavat 30 vuotta. Sitten onkin jo liian myöhäistä, eikä tarvitse olla huolissaan mistään jälkikasvusta niin rauhallinen vanhuus on myös turvattu.

Vierailija
17/19 |
04.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mutta miehen elämä merkityksellistä ilman lapsiakin vai?

Älyttömiä tuollaiset höpötykset joissa määritellään toisten elämän merkityksellisyyttä.

Vierailija
18/19 |
04.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mutta miehen elämä merkityksellistä ilman lapsiakin vai?

Älyttömiä tuollaiset höpötykset joissa määritellään toisten elämän merkityksellisyyttä.

Vanhanaikaista höpötystä, toisesta sisään ja toisesta ulos.

Vierailija
19/19 |
04.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä itse olen seurannut vierestä kun työkavereilla on koko aika jotain ongelmia lasten kanssa, koskaan ei ole tarpeeksi rahaa lasten juttuihin, mitään ei voi tehdä koska on lapsia jne. 

Kun itse sanon etten jaksaisi tuollaista, niin sitten alkaa selitys "Kyllä sinäkin kohta haluat lapsia, kaikki naiset haluaa lapsia"