Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Suomen blogimedia?

Vierailija
08.10.2014 |

Siis mikä juttu tää Suomen Blogimedia oikein on? Taustalla häärii A-Lehdet ja Babler Oy. On olevinaan itsenäisten blogien kollektiivi, mutta blogien sisältöyhteistyön ja blogimainonnan määrittelee ja järjestää Babler Oy. Mikä tossa on nyt sitten erilaista kuin muissa blogiportaaleissa? Omituinen ja persoonaton toi portaalisivu, hirveä määrä blogeja yhdellä sivulla, ripoteltuna sinne tänne. Mun silmiin noi blogit näyttää kaikki ihan samalta, vaikka toki ne näyttää korkealaatuisilta. Cosmolla ollut vissiin joukkopako, kun P.S. Linda, Vilma P, Alexa ja LA Madde on kaikki nyt tossa Blogimediassa...  

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
08.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen käsittänyt sen niin, että tuo emosivusto siis lähinnä hoitaa mainonnan järjestämisen eikä osallistu muuten blogien toimintaan (ei kk-palkkaa, ei minimipostausmäärää tms.). Tämä ei siis ole faktaa, mutta tällaisen mielikuvan olen saanut.

Jonkun portaalin riveissä kun bloggaajat saivat kai rahaa joka postauksesta. Sitten niitä tyhjänpäiväisiä minipostauksia tulikin päivässä viisi.

Vierailija
2/2 |
08.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllähän sen näkee jo noissa ex-cosmo-blogeissakin, että mainoksia alkaa tippua enemmän ja enemmän...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla