Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miten voittaa alkoholihimo???

Vierailija
02.09.2021 |

Se hölmö tarve lasilliseen viiniä, joka herää tavallisena arki-iltana jos vaan on tylsää, ahdistaa, vituttaa tai haluaa rentoutua?

Kommentit (13)

Vierailija
1/13 |
02.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alkamalla kunnon alkoholistiksi. Kun on sössiny elämästään ihan kaiken ja kuolema jo kolkuttelee vierotusoireisa kunnon rännin jälkeen jossakin vaiheessa tulee se piste ettei huvita juoda enää yhtään.

Vierailija
2/13 |
02.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

1 jatkaa, järkevämpi keino olisi ottaa lasi jotain hyvää vichyä aina tällaisessa tapauksessa. Aivot oppivat uuden tavan muutaman kk jälkeen ja viinan himo on poissa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/13 |
02.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyväksymällä että joskus on tylsää ja muutenki ikävää.

Vierailija
4/13 |
02.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kunnon liikunta. Endorfiinihumala. Siitä tulee riippuvaiseksi.

Vierailija
5/13 |
02.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kunnon liikunta. Endorfiinihumala. Siitä tulee riippuvaiseksi.

Entä jos on polvileikkauksen jälkeen toipilaana ja aktiiviliikkuminen kielletty? Eikä käytössä lääkkeitä, jotka estää sen viinilasin ottamisen, mutta ääretön vtutus ja turhautuminen.

Vierailija
6/13 |
02.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tee joku hauska alkoholiton drinkki. Joku jopa terveellinen. Joillain niillä terveysöljytipoilla (grape seed oil vaikka) saa kirpeyttä.

Vierailija
7/13 |
02.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei sitä tarvi hyväksyä, ainakaan joka päivä! On hyvä keksiä joku homma tai tapa jolla korvaa sen alkodrinksun.

Vierailija
8/13 |
02.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen huomannut että ajatus yhtään mistään alkoholista ällöttää jos olen syönyt vaikka jäätelöä. Tosin en usko että se jäätelö on yhtään terveellisempää kuin vaikka viini.

Vierailija
9/13 |
02.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Alkamalla kunnon alkoholistiksi. Kun on sössiny elämästään ihan kaiken ja kuolema jo kolkuttelee vierotusoireisa kunnon rännin jälkeen jossakin vaiheessa tulee se piste ettei huvita juoda enää yhtään.

Tästä tuli mieleen, miten joillain riittää lasillinen viiniä rentoutumiseen, en ymmärrä. Olen ex alkoholisti ja en koskaan saanut tyydytystä pienistä määristä. Hyvä jos se jollain onnistuu. Itse olen asiani sössinyt täysin ja ei tosiaan tee mieli yhtään. Yritin monesti lopettaa ja vähentää mutta ei se onnistunut ennen kun kaikki meni.

Vierailija
10/13 |
02.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minnesota-hoito

Vierailija
11/13 |
02.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei sitä tarvi hyväksyä, ainakaan joka päivä! On hyvä keksiä joku homma tai tapa jolla korvaa sen alkodrinksun.

ala piikittään ruohoa.

Vierailija
12/13 |
02.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tästä tuli mieleen, miten joillain riittää lasillinen viiniä rentoutumiseen, en ymmärrä. Olen ex alkoholisti ja en koskaan saanut tyydytystä pienistä määristä. Hyvä jos se jollain onnistuu. Itse olen asiani sössinyt täysin ja ei tosiaan tee mieli yhtään. Yritin monesti lopettaa ja vähentää mutta ei se onnistunut ennen kun kaikki meni.

Mä menetin kaiken muun paitsi vaimoni. Nyt ymmärrän ettei se materia yms nyt edes ole niin tärkeää kun rakas vaimoni on edelleen kanssani raitistuttuani. Pikkuhiljaa olen rakentanut elämäni uusiksi ja oikeastaan kaiken oleellisen olen saanut takaisin vaikka huomattavan vaatimattomalla laadulla mutta se ei haittaa minua pätkääkään. Olen iloinen että olen elossa ja terve.

Vierailija
13/13 |
02.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse olen huomannut että ajatus yhtään mistään alkoholista ällöttää jos olen syönyt vaikka jäätelöä. Tosin en usko että se jäätelö on yhtään terveellisempää kuin vaikka viini.

Mä oon huomannu semmosen ilmiön että juotuaan alkoholia maistuu cokis todella pahalle vaikka muuten pidän sen mausta.