Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Finnmatkojen laiton toiminta jatkunut jo vuosia

Vierailija
07.10.2014 |

Miksei Finnmatkat suostu vieläkään ilmoittamaan nettisivuillaan lisämaksullisten rahastuspuhelinnumeroidensa minuuttihintaa??? Miksi toimitte lainvastaisesti?

KULUTTAJAVIRASTO:

"

Yritysnumeroon soittamisen hinta ilmoitettava kuluttajille

Yritysnumeroon soittamisen hinta on kuluttajansuojalaissa tarkoitettu olennainen tieto, joka yritysten tulee ilmoittaa kuluttajille selkeällä ja helposti havaittavalla tavalla. Kuluttaja-asiamies on vienyt markkinaoikeuteen yrityksen, joka ei useasta pyynnöstä huolimatta ole ilmoittanut yritysnumeronsa kustannuksista kuluttajille."

Kommentit (11)

1/11 |
07.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei,

puheluiden hinnat löytyvät Ota yhteyttä -sivulta: http://www.finnmatkat.fi/Asiakaspalvelu/Ota-yhteytta/.

"Puhelun hinta kiinteän verkon puhelimesta 8,28 snt/puhelu + 3,2 snt/min, matkapuhelimesta 19,2 snt/min. Jonotus on samanhintaista. Puhelimitse tehtyjen matkavarausten palvelumaksu on 15 euroa/varaus"

Terveisin,

Miia/Finnmatkat

myynti@finnmatkat.fi

Vierailija
2/11 |
07.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varmana löytyy jostakin piilotettuna mutta niiden pitää olla selkeästi siellä missä itse numerokin. Miksi haluatte edelleenkin toimia LAITTOMASTI??? Uskaltaako tuollaiselta firmalta ostaa matkaa kun toimii tuollaisessakin asiassa laittomasti. Toimintanne ei ole lainmukaista eli se on LAITONTA!!!

Oletko koskaan käynyt kaupassa? Aivan samalla lailla sielläkin lain mukaan hinta pitää ilmoittaa tuotteen VÄLITTÖMÄSSÄ läheisyydessä eikä jossain kaupan takahuoneessa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
07.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Liittyntäkuljetusten sekä lentoaterioidenkin hinnat saisivat myös olla selkeämmin esillä. Nyt ne taitavat paljastua vasta varausta tehdessä.

Vierailija
4/11 |
07.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä tietää osion alta löytyy todella kattavasti tietoa. Suosittelen lämpimästi tutustumaan. Asiakaspalveluun saa yhteyttä monella eri tapaa. Jos joku asia askarruttaa niin sinne otan minäkin yhteyttä. Aina on vastaus tullut.

Minä olen tyytyväisenä matkustavana asiakkaana valinnut Finnmatkat lähes kaikkiin lomiimme.  Joitan reissuja tulee tehtyä toisellakin matkatoimistolla.

Vierailija
5/11 |
07.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="07.10.2014 klo 13:43"]

Hyvä tietää osion alta löytyy todella kattavasti tietoa. Suosittelen lämpimästi tutustumaan. Asiakaspalveluun saa yhteyttä monella eri tapaa. Jos joku asia askarruttaa niin sinne otan minäkin yhteyttä. Aina on vastaus tullut.

Minä olen tyytyväisenä matkustavana asiakkaana valinnut Finnmatkat lähes kaikkiin lomiimme.  Joitan reissuja tulee tehtyä toisellakin matkatoimistolla.

[/quote]

Ja sun työnimike liittyy markkinointiin ja työnantaja on....... Finnmatkat!

6/11 |
07.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei,

Kiitos palautteistanne! Lentokenttäkuljetusten ja lentoaterioiden hinnat vaihtelevat lentokohteen ja lentoyhtiön mukaan, joten tästä syystä ne ilmoitetaan varausvaiheessa. 

Pahoitteluni, olemme pyrkineet tuomaan puheluiden hinnat selkeästi esiin yhteystiedot -sivulla, numeroiden kera, mutta voimme toki pyytää nettiosastoamme varmistamaan, että linkki hintoihin löytyisi aina kaikkialta yhteystietojen läheisyydestä.

Ystävällisin terveisin,

Miia/Finnmatkat

myynti@finnmatkat.fi

Vierailija
7/11 |
07.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="07.10.2014 klo 13:49"]

[quote author="Vierailija" time="07.10.2014 klo 13:43"]

[/quote]

Ja sun työnimike liittyy markkinointiin ja työnantaja on....... Finnmatkat!

[/quote]

Pahoittelen, mutta molemmat väärin. Tykkään vaan matkustamisesta ja matkustamme aika paljon mieheni kanssa. Mä olen työtön. Ja aivan eri alalta.

Vierailija
8/11 |
07.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Finnmatkat" time="07.10.2014 klo 13:51"]

Hei,

Pahoitteluni, olemme pyrkineet tuomaan puheluiden hinnat selkeästi esiin yhteystiedot -sivulla, numeroiden kera, mutta voimme toki pyytää nettiosastoamme varmistamaan, että linkki hintoihin löytyisi aina kaikkialta yhteystietojen läheisyydestä.

Ystävällisin terveisin,

Miia/Finnmatkat

myynti@finnmatkat.fi

[/quote]

Miksi kieroilette? Hinnat ei ole lainmukaisesti merkitty ellei ne ole samassa yhteydessä näkyvissä HETI sen numeron perässä? Miksi huijaatte ihmisilta rahaa ettekä kerro sitä??? Ette toki ole ainoa mutta ala-arvoista toimintaa.

Vierailija
9/11 |
08.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Boikottiin tuollainen ketkufirma!!!

Vierailija
10/11 |
08.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

First World Problems...

Vierailija
11/11 |
09.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jep, varauksen alkuvaiheessa viimeistään pitäisi näkyä lisämaksujen (kuten lentokenttäkuljetuksen) hintojen suuruus. Suosittelisin tekemään sellaisen muutoksen nettisivuillenne.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kaksi yksi