Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mistä töitä opiskelijalle?

Vierailija
02.09.2021 |

Luentoja/opetusta on vaihtelevina aikoina maanantaista perjantaihin klo 8-17, ja läsnäolo on useimmiten pakollista (ainakin jos tahtoo oppia asiat kunnolla). Lisäksi välillä annetaan erilaisia kotona tehtäviä tehtäviä, jotka täytyy palauttaa tiettyyn päivään mennessä, ja tentteihin valmistautuminen vaatii myös aikansa. Joskus on siis viikkoja, jolloin töitä ei ehdi tekemään lainkaan jos tahtoo hyviä arvosanoja.

Mitä töitä tällaisessa tilanteessa kannattaa hakea? Pelkällä opintotuella on vaikea tulla toimeen, puhumattakaan siitä että pystyisi osallistumaan erilaisiin tapahtumiin ja tilaisuuksiin joissa saa omalle alalle työllistymisen kannalta tärkeitä verkostoja.

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
02.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onlyfans.

Vierailija
2/7 |
02.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos on korkeakoulu, suosittelen hakemaan assarin hommiin kursseille, jotka olet jo käynyt.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
02.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Bloggaa tai tubeta.

Vierailija
4/7 |
02.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ota opintolainaa. Jos valmistut tavoiteajassa, Kela maksaa siitä suuren osan.

Vierailija
5/7 |
02.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mollista hakuun pelkät ilta- ja viikonlopputyöt.

Esim. Tarjoilija, hyllyttäjä, varastotyöntekijä, vaatekaupan myyjä voisivat olla mahdollisia.

Toisaalta paras voi olla, jos tiedät jonkun opiskelukaverin, jolla on sopiva työ. Suhteilla voit päästä samaan paikkaan tuuraajaksi.

Vierailija
6/7 |
02.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olin mäkissä.

Joka pe ja kerran kk pe, la ja su.

Otin myös iltatunteja, olin ma aamusta pe ip koulussa ja la ja su opiskelin, milloin en ollut töissä.

Lainat otin, laitoin aspiin.

Kesät tein työharjoittelua, ilmaiseksi, ei haitannut, koska jatkoin viikonloppuisin mäkissä.

Vikan työharjoittelun jälkeen jäin harkkapaikkaan töihin.

Asuin edullisesti alivuokralaisena, n vuoden jälkeen, kun olin valmistunut, ostin ekan asunnon. Aspi oli mulla ainoa polku.

Vierailija
7/7 |
02.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hese, siellähän on työntekijäpula!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme yksi viisi