"kävipä surkea tuuri ja flunssa pilasi lomani"
Argh, mikä ihmisiä vaivaa? Eiköhän tuo ole ihan selvä korona? Ja nyt levittänyt sitä kaikkiin lentokentällä ja koneessa ja hotellilla.
Kommentit (18)
Tuossahan sanotaan vain että on käynyt testissä, eikä ole sanottu että tulos on nega. Tuskin on. On kyllä ihan tyypilliset koronaoireet.
Mikä ihmeen selvä korona? Luitko edes juttua, hän on käynyt testissä.
Vierailija kirjoitti:
Luin, käynyt testissä ei tarkoita sitä että olisi saanut tuloksen vielä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jutussa sanotaan ihan selkeällä Suomen kielellä että ei ole korona vaan flunssa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jutussa sanotaan ihan selkeällä Suomen kielellä että ei ole korona vaan flunssa.
Luepa itse se juttu uusiksi. Siinä sanotaan suomen kielellä että Suvi on käynyt testissä ja hän itse kertoo ettei oireet johdu koronasta, mutta on käynyt testissä vasta eilen illalla - tuskin on testitulos tullut vielä. Ei ne Espanjassakaan mitään kovin pikaisia testejä ole. Eikä edes sano että testitulos olisi ollut nega.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Luepa itse se juttu uusiksi. Siinä sanotaan suomen kielellä että Suvi on käynyt testissä ja hän itse kertoo ettei oireet johdu koronasta, mutta on käynyt testissä vasta eilen illalla - tuskin on testitulos tullut vielä. Ei ne Espanjassakaan mitään kovin pikaisia testejä ole. Eikä edes sano että testitulos olisi ollut nega.
Mun käsittääkseni muissa maissa käytetään paljon Suomea enemmän pikatestejä. Ne tietääkseni antavat vähän turhan usein vääriä positiivisia, mutta yleensä nappaavat kyllä ne oikeat tartunnat.
Tai ainakin mitä on uutisoinneista lukenut, niin usein pikatestin positiivinen onkin ollut PCR:ssä negatiivinen.
Mulla oli juuri elämäni karmein flunssa, oireet olis sopinu täydellisesti koronaan vaan eipä ollut. Nyt on todella oaljon flunssaa liikkeellä
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä kyseessä voi oikein hyvin olla pikatesti jonka tulos tulee hyvin nopeasti. Varsinkin jos on käynyt matkavakuutuksen turvin yksityisellä testissä.
Koronatesteistä vain 1-5% on ajankohdasta riippuen positiivisia. Valtava enemmistö koronaan sopivia oireita saaneista on siis sairastunut johonkin muuhun tautiin kuin koronaan.
Argh..mikähän ihmisiä vaivaa. Jokapuolella näkyy korona. Mulla ollut korona yli viisi kertaa oireiden perusteella.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kävin ulkomailla testeissä ja negatiivinen tulos tuli saman päivän aikana, ei kylläkään ollut Espanja kyseessä.
Niin ja instaihmisillä on ihme oletus, että jos on testin mukaan "vain" tavisflunssa niin voi lähteä kreisibailaa ja tartuttaa muita.
Mutta jos on korona niin TIETENKIN pysytään visusti karanteenissa ja tästä postaillaan someen "makaan sängyssä peiton alla kuvia".
Vierailija kirjoitti:
Niin ja instaihmisillä on ihme oletus, että jos on testin mukaan "vain" tavisflunssa niin voi lähteä kreisibailaa ja tartuttaa muita.
Mutta jos on korona niin TIETENKIN pysytään visusti karanteenissa ja tästä postaillaan someen "makaan sängyssä peiton alla kuvia".
Okei, eli nytkö pitäisi sitten jo flunssan takia keskeyttää elämä ja olla jossain karanteenissa? Käytkö ihan täysillä?
Meillä ei saa olla edes töistä pois flunssan takia.
On se kumma ku aina loman alkaessa ne flunssat just sillo iskee pahiten. Ainaki itellä jatkuvasti näin.
Vierailija kirjoitti:
On se kumma ku aina loman alkaessa ne flunssat just sillo iskee pahiten. Ainaki itellä jatkuvasti näin.
Mulla myös lentäminen aiheuttaa tätä, ei pelkästään loma. En siis sano, että lentäminen yksinään aiheuttaisi flunssan, mutta jos on yhtään flunssa tuloillaan, niin lentokoneen ilmastointi ja paineen vaihtelu (näin oletan) saa flunssaoireet kunnolla päälle.
Mutta moni ihminenhän sairastuu nimenomaan viikonloppuisin ja lomilla.
"Pitkänen kertoo Instagramin Tarinat-osiossa, etteivät hänen oireensa johdu koronasta, mutta että kyseessä on yksi hänen elämänsä pahimmista flunssista.
– Niin kipeänä, etten pääse edes sängystä ylös, Pitkänen kertoi eilen illalla.
Instagramin mukaan sometähden eilinen päivä meni koronatestissä käydessä ja sängyssä sekä sohvalla flunssaa potien."
No, niin, millaisia koronatestejä tuolla Espanjassa sitten tehdään?