Ihme ettei laihu... Taas tänään syötynä
-ruisleipä metwurstilla, juustolla ja tomaatti
-kaurapuuroa 2dl maitoon, sekaan kuivattuja hedelmiä
-jauhelihapihvi ja kaksi siivua hapankorppua Flooralla, puolikas banaani
-Vitalinen pro kerrosrahka, kolme luumua
-pari dl kinkkukiusausta, kurkkua, ruisleipäsiivu, pala omenapiirakkaa.
-Kitkat patukka, 3dl vanilijajäätelöä, kolme kourallista sipsejä
-Vitalinea pro kerrosrahka+pari lusikallista pähkinämysliä, omena
Vieläkin sellainen olo että jotain voisi syödä :/ ja kipeänä niin ei ole tullut edes normaalia liikuntamäärää...
Tsempatkaa mut vaan pesemään hampaat ja pitämään jääkaapin ovi kiinni!
Kommentit (9)
Ei se ruoka yhdessä yössä maailmasta lopu. Pistä nyt nukkumaan niin ei tarvi huomenna syödä vähempää.
Aikamoinen määrä, olen jopa kateellinen :D En itse ole mikään laiheliini, mutta en yksinkertaisesti pysty syödä noin paljon yhden päivän aikana. Välillä olisi ihanaa pitää kunnon mässypäiviä.
Tiedät mitä syöt. Kokeile kiloklubin tai fatsecretin kalorilaskuria, ja toimi niin, että aina ensin täytät sen mitä aiot syödä!
Mä söin tänää ne 10 hapankorppua ja 3 ruisleivän siivua voilla ja makkaralla. Olo kuin pullalla.
Mun taas pitäis ottaa susta oppia. Oon syönyt tänään yhden donitsin ja juonut muutaman desin vettä. En vain osaa syödä ja juoda jos ei ole nälkä vaikka pitäisi kai silti yrittää edes juoda. Tajusin tämän toissapäivänä, kun töissä yhtäkkiä pyörryin suorilta jaloilta kun en taaskaan ollut vuorokauteen syönyt mitään ja juonut lasin vettä.
Suosittelen ns. kekkos-diettiä. Eli ei ruokarajoituksia, mutta käyt joka aamu vaa'alla samaan aikaan. Kummasti vähenee se ruokahalu heti aamusta, kun näkee, mitä eilen tuli itselleen tehtyä. Mulla tehosi, 6 kiloa lähti ja jatkan samalla mallilla ylläpitoa edelleen.
Mulla auttaa se, että suunnittelen syömiseni etukäteen. Aluksi voi mennä pari päivää kun hakee niitä ruokia ja määriä, joilla pysyy päivän kaloreissa, mutta on myös kylläinen, mutta sitten helpottaa kun syö ainoastaan sitä minkä on päättänyt jo aiemmin.
Itse jätän vielä noin sadan kalorin mässäilyvaran iltaan. Välttämättä ei edes tee mitään mieli, mutta joinakin päivinä sitä on nälkäisempi kuin toisina. Eikä tule sellaista tunnetta, että koko ajan olisi kieltämässä itseltään jotain.
Itsekin söisin koko ajan, jos olisi noin pienet välit ruokailussa...
Kamalasti hiilaria. Ei mullakaan kauaa tuollainen nälkää pitäisi. Leipää, puuroa, perunaa, sipsiä, hapankorppua..