Voiko kipinä syttyä uudelleen suhteessa yhteenpalaamisen jälkeen
Seurustelimme puolitoista vuotta ja erosimme koska emme pystyneet puhumaan asioista ja kommunikoimaan. Tämän ajan fyysinen puoli toimi loistavasti, suudelmat tuntuivat ihanalta, samoin kosketus jne. Eron jälkeen jäimme ystäviksi ja riitamme loppuivat samalla. Olimme ystäviä pari vuotta ja molemmat sääti toisen tyypin kanssa sinä aikana. Sitten mies kuitenkin tajusi yhtäkkiä haluavansa minut takaisin ja alkoi panostaa minuun taas yhtä paljon aikaa ja vaivaa kuin silloin suhteessa ollessamme. Rakastan miestä ihmisenä, mutta henkisesti olin jo mennyt eteenpäin. Halusin kuitenkin yrittää, koska olimme olleet niin sopuisia koko ystävyytemme ajan. Nyt kuitenkin olen huomannut että vaikka tulemme arjessa toimeen loistavasti niin miehen suuteleminen ei tunnu enää oikeen miltään ja välttelen välillä kosketusta varsinkin henkilökohtaisemmille alueille.
Onko jollain kokemusta siitä voiko tällainen uudelleen lämmitetty kipinä syttyä ja toimia? Ollaan tunnettu melkein neljä vuotta.
Kommentit (6)
Eikö John Lennon ja Yoko Ono eronnut ainakin kerran ja kipinä syttyi uudelleen.
Minä ja mieheni tapailimme, ihastuimme, olimme sängyssä, kipinää oli. Sitten emme tapailleet puoleentoista vuoteen, vähitellen meistä tuli ystäviä ja ajauduimme lopulta uudestaan sänkyyn ja sittemmin seurustelemaan. Kosketus tuntui yhä hyvältä, mutta ei enää kipinöinyt. Minulla siis. Mieheni käsittääkseni syttyy kropastani ihan niin kuin ennenkin. Olen ajatellut, että tilanne olisi näin pitkän suhteen jälkeen varmaan ihan samanlainen ilman sitä off-vaihettakin. Sen vain huomasi paremmin, kun ero entiseen oli niin yhtäkkinen ja suuri. Pystymme mieheni kanssa puhumaan asiasta. Molemmat osaamme tyydyttää toisemme seksuaalisesti. Pidämme sängyssä eri asioista ja joskus on minun tyydyttämisekseni sitomis- ja raiskausfantasiapäivä ja joskus hänen mieleisensä tirkistely- ja salaseksipäivä. :D Rakastan häntä ja hänen lähellään oloa. Sanoisin, että jos ap ei oikeasti enää pidä miehen sellaisesta ei-seksuaalisestakaan kosketuksesta, niin se on vähän huono merkki.
Monesti kipinä löytyy kun puolan vaihtaa.
Ei toiminut. Seurustelimme reilut neljä vuotta, fyysinen yhteenkuuluvuus oli vahva. Erosimme, koska suhde ei muuten toiminut. Noin vuoden kuluttua ajauduimme takaisin yhteen. Puolessa vuodessa suhde oli taputeltu. Toinen ero ei enää edes tuntunut miltään.
Kyllä voi jos lyömistä vähennetään.
Up