Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

ensirakkaus, voiko päästä yli?

Vierailija
01.09.2021 |

Olin 15-17v ikäisenä eli kaksi vuotta yhden (silloin) pojan kanssa. Se oli minun ensirakkaus ja rakastin häntä niiin paljon ettei voi kuvailla.
Hän kuitenkin petti minua ja oli pakko erota. Sen jälkeen minulla on ollut suhteita mutten ole rakastanut ketään. Minulla on jopa lapsi, mutta vaikka hänen isästä välitin niin en voi jälkeenpäin sanoa että rakastin.
Nyt 26vuotiaana eli noin yhdeksän vuotta myöhemmin tapasin tämän silloisen poikaystävän. Hänellä on perhe, yhteiset talot jne mutta edelleen samanlainen pettäjä.
Juteltiin pitkää ja lopussa halattiin ja tunsin taas saman tunteen koko näkemisen ajan, rakastan häntä edelleen, en voi sille mitään.
Voiko tästä päästä ikinä yli? En osaa rakastaa ketään muuta, vaikka vaihtoehtoja on niin ei vaan kenekään kanssa sytytä samalla tavalla.
Ja en kertonut exälle tunteista enkä kerro.

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
01.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et sinä sitä petturipoikaa/-miestä rakasta, vaan omia nuoruusmuistojasi JA omassa päässäsi luomaasi kuvaa tästä kaverista. Kyllä ne tunteet siitä hiipuvat, jollet rupea varta vasten niitä ruokkimaan. Kyllähän rakastuneena on kutkuttavan ihanaa olla, ja sitä tunnetta mielellään pitäisi yllä, mutta se on leikkiä tulella. Sinun pitäisi nyt jo olla viisaampi ja olla polttamatta näppejäsi uudemman kerran.

Vierailija
2/2 |
01.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä jumitu enää siihen. Olis se jo moneen kertaan ottanut sut jos ois halunnut tai välittänyt oikeasti.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kolme yksi