Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Välttelettekö edelleen lähikontaktia esim. rappukäytävässä, ette mene samaan hissiin, ette jää rappuun juttelemaan...

Vierailija
01.09.2021 |

Vai otatteko jo rennommin?

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
01.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos olen lähdössä asunnostani, niin varmistan aina ovisilmästä ettei ole muita tulossa hissiin.

Vierailija
2/11 |
01.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos olen lähdössä asunnostani, niin varmistan aina ovisilmästä ettei ole muita tulossa hissiin.

Vaikka hissiin olisi tulijoita, jään sitten vain odottamaan, että edellinen ehtii mennä hissillä alas ja menen sitten seuraavalla.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
01.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vaikka hissiin olisi tulijoita, jään sitten vain odottamaan, että edellinen ehtii mennä hissillä alas ja menen sitten seuraavalla.

Siis jään siihen rappuun.

Vierailija
4/11 |
01.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aina kannattaa välttää kontakteja. Koronaa tai ei.

Vierailija
5/11 |
01.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ollut naapureiden kanssa lähikontaktissa edes aikana ennen koronaa eikä ole mitään tarvetta olla koronan jälkeenkään.

Vierailija
6/11 |
01.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei se ole mikään juna-asema. Sieltä tulee se sama hissi mihin edellinen matkustaja ehti jo pieremään ensin.

Vierailija
7/11 |
01.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei se ole mikään juna-asema. Sieltä tulee se sama hissi mihin edellinen matkustaja ehti jo pieremään ensin.

Huomasin tuon ristiriidan kirjoittaessani sanan seuraavalla, mutta minusta se oli hauskasti sanottu, joten jätin sen tänne av:lle.

Vierailija
8/11 |
01.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Välttelen.

Vierailija
9/11 |
01.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hissiin ei mahdu muita, joten...

Vierailija
10/11 |
01.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Välttelen ja en välttele. Hissiin menen, vaikka muita olisi tulossa. Toisaalta vältän koskemasta pintoja paljaalla iholla ja käytän julkisilla paikoilla (liikennevälineet, kaupat, koulu) maskia.

Ei tässä ole päätä eikä häntää, mutta näillä toistaiseksi.

Vierailija
11/11 |
01.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä on niin pieni hissi, ettei sinne mahdu kuin pari henkilöä. En todellakaan katso hyvällä, jos joku tunkee samaan hissiin, oli korona-aika tai ei.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi yksi kuusi