Jos illalla lenkkeilette jonku talon ohi ja siinä pihassa koirat alkaa haukkuun
Niin tuleeko kellekään sellanen olo että ite aiheutti sen haukunnan?
Esim jos käytte kävelyllä vaikka tyyliin klo 22 maissa tai myöhemmin ja on suht hiljasta ja sitte kävelette jonku talon ohi ja siinä pihalla on häkissä koiria ja ne rikkoo hiljasuuden alkamalla haukkumaan julmetusti, niin tuleeko kellekään sellanen hävettävä olo, että ikäänku oma vika kun ne koirat alko pitään meteliä? 😂🤦♀️
Mulle tulee aina tuollanen tunne, vaikka eihän se nyt mun ja koirien vika oo että jotku toiset koirat alkaa haukkuun jonku pihalla kun mennään ohi. Ja omat koirat on muutenki ihan hiljaa. Mut silti se tunne vaan tulee 😂
Ku on muuten täysin hiljasta (asun maalla) ja sitten mun ilta/yö lenkkeilyilläni saan aikaseks sen että koirat alkaa huutaan, niin tulee tunne että pitäskö kiertää jostain muualta tai tehä lenkki "ihmisten aikaan", vaikkei täällä juuri ketään asukaan 😂
Kommentit (8)
Saatanan rakit ne vaan siellä, ei niistä kannata välittää.
Ei tuu tunnetta. Täällä nyt kaikkien koirat haukkuu välillä yötä myöten, kun supikoirat huutaa metsässä. Siihen on tottunut, eikä se ketään häiritse. Joten mitäpä siitä, jos ne nyt alkaa haukkua mua joskus kymmeneltä illalla, kun yölläkin ne haukkuu. :D
Mä alotan haukkuun takasin ja ulvon kuin ihmissusi.
Yleensä ne rakit joutuu mielenhäiriöön ja aloittaa sen stanallisen rähäkän ja kouluttamattomien rekkujen kouluttamattomat älykääpiöt joutuu avaamaan oven ja ne tulee katsomaan mikä paskatruutilla on ongelmana.
Hiukan jo olisi varuillaan jos joku vielä klo. 22 vielä nurkissa hiippailee?
Koirien kuuluu ilmoitella, jos omaa aluetta lähestyy vieras. Ihan asiallista koirilta, joten en välitä niiden haukusta ja siitä, että reagoivat liikkumiseeni.
No ei todellakaan. Harmittaa vaan, jos koirat ovat mielestäni pienessä häkissä.
Ei. Ainahan nuo haukkuvat kun ohi kulkee, ei se minun häpeäni ole.