Mitä tehdä vanhoille vauvaleluille? Ostaako niitä joku?
Olisi iso kasa vauvaleluja. Ehjiä mutta käytettyjä. Mitä niillä voisi tehdä? Ostaako joku tori.fin tai nettikirpparin kautta?
Kommentit (9)
Vierailija kirjoitti:
Lahjoita vaikka ensi-ja turvakodille?
Voisin kyllä! Mutta olen autoton. Noutaakohan ne?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kannattaa kysyä. Ja jos lähellä on muita hyväntekeväisyysperiaatteella toimivia tahoja. ☺
Voisit kysyä myös Mannerheimin lastensuojeluliitosta. Auttavat köyhiä lapsiperheitä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kannattaa kysyä. Ja jos lähellä on muita hyväntekeväisyysperiaatteella toimivia tahoja. ☺
Ne lelut on selvästi kirpparikuntoisia, eivät priimaa siis. Katsoin Hopen sivuja ja tuli vaikutelma, että eivät ota vastaan kuluneita. Ap
Hyväkuntoiset menee varmasti. Kuluneet roskiin.
Itse myin hyväkuntoisimmat. Menivät pakettina kaupaksi. Osan jemmasin annettavaksi lähipiiriin kunhan joskus sen aika on. Ja osa meillä pyörii vieläkin muiden lelujen seassa, vaikka vauvapäivistä aikaa jo on.
Lahjoitus on kyllä erittäin hyvä sekin, jos vaan järjestyy! Varmasti vähävaraisia tulevia vanhempiakin ilahduttaisi lahjoitus, mutta vaikeahan se on löytää oikeasti tarpeessa oleva perhe.
Minä olen antanut kierrätyskeskukseen. Lapset myös tykkää ostaa kierrätettyjä leluja kun ne on joskus niin erilaisia kuin kaupassa. Kuluneetkin voi olla kivoja.