Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Koulunkäynnin mahdottomuus

Uupunut
01.09.2021 |

Olen yrittänyt kaikkeni. Koulunkäynti tuntuu liian raskaalta. nukun säännöllisesti ainakin 7 tuntia joka päivä, kuitenkin lähemmäa 8 ja usein jopa 9 tuntia.

En siltikään jaksa mennä kouluun. Aina sama ongelma. Haluaisin kyllä mennä, mutta päivät ovat liian raskaita. Joka päivä 2 tunnin bussi matkat tuntuvat ylitsepääsemättömiltä. Kotona olen vasta illalla. Seuraavana aamuna olo on vetämätön, jaksan herätä, mutta en jaksa nousta tai tehdä mitään muutakaan sen eteen, että lähtisin kouluun.

Olen liian väsynyt. Haluan opiskella, haluan valmistua ja selvitä opiskeluista, mutta se tuntuu mahdottomalta. Kuinka selviäisin tästä?

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
01.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taas näitä 'uupujia'...

Vierailija
2/5 |
01.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saisiko lähempää asuntoa ja lääkärille kannattaisi varmaan käväistä onko vika jossain sisäelimessä

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
01.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uupujien sukupolvi. Mitä laitetaan. Zubutexiako. Ja sitten varhaiseläke pelaamaan pelejä. Laitetaan 70vuotiaat töihin kun te rtte jassaaaaaa..

Vierailija
4/5 |
01.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

On se kyllä hirveetä, kun jo opiskelu näin uuvuttaa. Ajattelitko työelämässä kuinka pärjätä?

Vierailija
5/5 |
01.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten ihmeessä sun koulumatkasi on noin pitkät? Vai asutko niin syrjässä, ettei koulua ole lähempänä?