Katsooko miehetkin ihastuessaan "pinkkien lasien" läpi? Eli pitääkö mies rumaakin naista kauniina jos on oikein ihastunut tähän?
Voiko mies olla ihastunut/rakastunut ruman näköiseen naiseen ja pitää häntä omasta mielestään ihanana ja maailman kauneimpana olentona?
Kommentit (31)
Ja naisen omaisuus ja tai taloudellinen tilanne auttaa aina ratkaisua.
Vierailija kirjoitti:
Entä jos ei ole kauhean varakas? Voiko mies silti pitää täklaista naista viehättävänä jos vaikka luonteet natsaa? Ap
Ainakin minun mieheni katsoo.
En voi ymmärtää, olen ylipainoinen ja yli viisikymppinen ja pitää minua kauniina. Kertoo sen myös usein.
Ns pillu nousee päähän. Kun peräkamarin poika saa joltain seksiä hän voi rakastua täysin sokeasti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Entä jos ei ole kauhean varakas? Voiko mies silti pitää täklaista naista viehättävänä jos vaikka luonteet natsaa? Ap
Ei kannata ottaa palstamiesten neuvoista vaaria. Vain gigoloita, elämäntapatyöttömiä ja juopporenttuja kiinnostaa naisen varallisuus.
Lähes kaikki miehet tykkäävät rennosta, mukavasta (ja iloisesta) luonteesta naisella. Jos et ole saanut geenilotossa hyviä kasvonpiirteitä, niin ainakin painoon, hiuksiin ja pukeutumiseen voit vaikuttaa.
On siinä muutakin, kuin seksi. Siis ihastuminen/rakastuminen ennen, kuin edes seksiä on koettu yhdessä. Ei siis pelkkä p×lluhuuma.
Totta kai on muutakin. Mutta se taivaallinen seksi vie lopullisesti jalat alta, ts. aiheuttaa sen että naisen näkee maailman kauneimpana (vaikka muut sivussa toista väittäisivätkin).
Toivottavasti koette joskus sen tunteen :)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ns pillu nousee päähän. Kun peräkamarin poika saa joltain seksiä hän voi rakastua täysin sokeasti.
Kyllä tämä koskee meitä kokeneempiakin miehiä. Jos joskus saa oikeasti laadukasta seksiä missä nainen keskittyy tuottamaan mielihyvää miehelle - ja minä tapani mukaan keskityn tuottamaan nautintoa naiselle - niin rakastelemme kahden ihmisen voimin taivaisiin. Epäitsekkäästi, mutta yhdessä.
Pari tällaista naista olen elämäni aikana saanut onneksi kohdata. Pieni kaipaus leijailee vielä kauan jälkeenpäin...
On muuten ihana kokemus! M30
Vierailija kirjoitti:
Ainakin minun mieheni katsoo.
En voi ymmärtää, olen ylipainoinen ja yli viisikymppinen ja pitää minua kauniina. Kertoo sen myös usein.
Eiköhän toi ole jo ihan rakkautta, eikä mitään ihastumista.
Vierailija kirjoitti:
Ei se näinpäin toimi. Sori.
Käsittääkseni mies on visuaalinen olento: ensin ihastuu ulkomuotoon, sitten huomaa naisen luonteen ja joko ihastuu tai vihastuu siihen. Omassa tuttavapiirissäni olen huomannut, että ystäväpohjalta alkaneissa suhteissa naisen ulkonäöllä ei ole merkitystä, mutta baarissa alkaneesta suhteessa ulkonäöllä on iso merkitys ja suhde sitten joko kuivuu kasaan epäsopivien luonteiden takia muutamassa kuukaudessa tai vuodessa. Poikkeuksiakin toki on niinkuin joka asiassa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Totta kai. Monesti persoonallisen näköiset naiset ovat mielenkiintoisempia kuin itseään täynnä olevat kaunottaret. Kaunotarkin huijaa meikkaamalla. Aidot kasvot voivat olla melko värittömät. Tämä nyt on tietenkin sovinismia ja naisen alistamista, mutta laitoin parin työkaverin kanssa työpaikan naiset mielenkiintoisuusjärjestykseen, että kenen kanssa.... Minun ykkönen oli toisella 8. ja molempien kärkiviisikossa oli naisia, joita en ole koskaan ajatellut siten. Kyllä miehetkin katsovat muutakin kuin ulkonäköä. Eräs todella kaunis nainen haisee mielestäni vastenmieliselle, mutta ilmeisesti vain minun mielestäni, koska miehiä pörrää hänen ympärillään.
Kyllä sopivasti suulas nainen joka ei jää sanattomaksi karkeankin hevosenleikin laskussa herättää ainakin minun huomioni heti nykyisin. Aito persoona, jonka kanssa vietetty aika voi olla todella mielenkiintoista monella tavalla, kahviseurana tai kapakissa :)
Ulkokauniit naiset tuntuu elävän jossakin omassa somekuplassaan missä jokainen risahdus ja rasahdus analysoidaan ja "joku" voi olla aina kameran kanssa valmiina viraalin tekoon. Ovat persoonana sitten jotenkin harmaita ja valjuja.
Jos nainen on saatavilla ja mies arvioi, että nainen soveltuu hänelle, voi ihastua varattomaankin.
Välttämättä kaikki eivät pidä puolisoaan kauniina, mutta muut piirteet voivat kompensoida asian. Kuten naisillakin, eiväthän kaikki pidä puolisoaan näyttävänä.
Kyllä. Tuosta on tehty ihan laboratoriotutkimusta, jota esiteltiin Prisma-dokumentissa muutamia vuosia sitten.