Saavako lapsesi piereskellä kotona tai vieraisilla?
Meillä on se sääntö, että sitten kun on omilla rahilla hankittu oma koti, niin siellä saa ollla omat säännöt ja vaikka sitten piereskellä, mutta muuten ei, ei ainakaan alle 18-vuotiaana. Muita samanlaisia?
Kommentit (11)
Meillä on käytössä pierusakko, kuukausirahasta otetaan sitten pois. Vanhin lapsi on ollut reilusti miinuksella viimeiset kaksi vuotta.
Meillä sama. Vessassa piereskellään ihan vapaasti, ja ulkona. Mutta ei toisten lähellä.
Kunhan ei ruokapöydässä piereskellä niin ihan sama. Olisi muutenkin vähän paha kieltää kun minä ja mieskin piereskellään estottomasti.
No meillä kyllä jokainen saa kotona piereskellä, mutta kylässä yms muksut ei pieri, sen he ovat aivan itse päätelleet ettei ole suotavaa.
Ei ole vielä lapsia, mutta sitten kun on ni tottakai saavat ainakin kotona, kunhan ei ruokapöydässä. Mun mielestä on hyvä että meillä piereskeltiin, isä piereskeli jopa ruokapöydässä.
Joo ja ootteko harkinnut hengittämis vuokraa?
Tämä av-palsta on kuin jännittävä luonto-ohjelma. En koskaan ole elävässä elämässä törmännyt porukkaan joka piereskelee estoitta. Totta puhuen en ole ennen tänne joutumistani edes voinut kuvitella että mokomaa roskaväkeä edes on olemassa.
Meillä ei kukaan tahallaan röyhtäile, piereskele, kaivele nenää eikä muutenkaan tee ällöttäviä asioita toisten lähellä. Pienille on jo opetettu, että osa asioista sopii yksin tehtäväksi, ei seurassa. Ja hyvin ovat oppineet.
Joo. Poika on yks vee. Paha lähteä kieltämään.
No ei ole tollasia sääntöjä sovittu, mutta aina torutaan jos piereskellään muualla kuin vessassa.