Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko kenelläkään vyötärö kadonnut vatsalihasten vahvistumisen myötä?

Vierailija
04.10.2014 |

Noin puolisen vuotta sitten aloitin pienimuotoisen elämäntaparemontin, ja liikkumaan enemmän, ja halusin saada paremman lihaskunnon. Vähän aikaa sitten kävin peilin edessä, ja muuten tyytyväinen kuvaan, mutta vyötäröni on kadonnut. Olen pelkkä tasapaksu ja rinnaton pötkö. Ennen on ollut vyötärö, mutta nyt se on jotenkin lihasten kasvamisen myötä kadonnut(?) Voiko niin käydä? Onko kenellekään muulle käynyt näin?

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
04.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä yksi lähes tasapaksu, koska olen treenannut suorat,vinot ja kyljet. Eräs fyssari hieroessaan yllättyikin keskivrtalon lihaksistani, ja sanoi, että samaa luokkaa kuin jääkiekkoilijoilla. Mutta enpä ole ampiaisvyötäröinen.

Vierailija
2/4 |
04.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Plääh keksi parempi lauantain provo, läski :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
04.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

On, kokeile venyttää niitä kylkilihaksia takaisin pitkiksi, method putkistossa on tuohon hyvä kylkivenytys.

Toinen asia mikä auttaa on se pilateksen vyötäröliike, sellainen puolikierto.

Liikunta lyhentää lihakset ja tekee pötkyläksi, sen takia itse harrastan nykyään vain joogaa, pilatesta ja venyttelyä, en tykännyt olla sellainen lyhytlihaksinen pötky.

Vertauksena-

tanssijan pitkät ja virtaviivaiset lihakset- http://hellinahandbasket.net/wp-content/uploads/2013/04/ballet-dancers.jpg

treenimötkylihakset - http://www.fitnessatlantic.com/images/rachelle.jpg

Vierailija
4/4 |
04.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei se vyötärö vain "häviä", saatat olla fysiologisesti vyötärötön, tai et ole treenannut oikein. Älä vedä liikaa kaloreita, ja tee myös aerobista, miehet tykkäävät kun on vyötärö.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän neljä yhdeksän