Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Yllättynyt Vaasan katukuvasta - uusi Vaasalainen

Vierailija
03.10.2014 |

Missään muussa kaupungissa ei varmaan keskustassa ole noin paljon ihmisiä julkisesti juopottelemassa. Tuntuu, että jatkuvasti on joku tapahtuma ja kirkkaita vedellään ihan neljän aikaan iltapäivällä tuossa penkeillä torin ympärillä. Luulin, että tämä olis joku "parempien ihmisten" kaupunki, mutta tämähän on täynnä julkijuoppoja! Yksikin nuori nainen alkoi mulle kiljua suoraan jotain käsittämätöntä, vissiin jossain huumeissa oli. Ei ole tapahtunut missään muualla tuollaista. 

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
03.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tule Tampereelle katsomaan.

Vierailija
2/9 |
03.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.10.2014 klo 22:46"]

Tule Tampereelle katsomaan.

[/quote]

Olen käynyt, montakin kertaa ja monena eri vuodenaikana ja asunutkin nuorena, mutta siitä on aika kauan enkä asunut keskustassa. Jää toiseksi, vaikka asukkaita on enemmän. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
03.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vedätköhän sä niitä sekopäitä puolees? Mulle ei ole vielä koskaan kukaan sekopää keskustassa avautunut. Asunut kuitenkin täällä 17 vuotta. Ja liikun kyllä keskustassa.

Vierailija
4/9 |
03.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.10.2014 klo 22:50"]

Vedätköhän sä niitä sekopäitä puolees? Mulle ei ole vielä koskaan kukaan sekopää keskustassa avautunut. Asunut kuitenkin täällä 17 vuotta. Ja liikun kyllä keskustassa.

[/quote]

En tehnyt muuta kuin ajoin pyörällä kotiin. Mutta siis noita pullojen kanssa oli eilen paljon, oliko joku tapahtuma? Viime viikolla oli sama, mutta sillon kai oli joku tapahtuma. Ei meidän kaupungissa saa pullojen kanssa keskellä päivää heilua. Olenko sattunut nyt joka kerta kaupungille jonkun yleisesti hyväksytyn juopottelupäivän aikaan?

Vierailija
5/9 |
03.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uppoava laiva

Vierailija
6/9 |
03.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei Vaasalainen, vaan vaasalainen. 

Vierailija
7/9 |
03.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.10.2014 klo 22:55"]

Ei Vaasalainen, vaan vaasalainen. 

[/quote]

arvasin ja huomasin kyllä, se tuli vahingossa, mutku ei pääse muokkaamaan. Meinasin ensin kirjoittaa muuta, mutta tuli liian pitkä otsikko. 

Vierailija
8/9 |
03.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaasa on junttila.

Kanta-asukkaat on juoppoja ja opiskelijat vasta ovatkin juoppoja.

Vierailija
9/9 |
03.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen todella yllättynyt kokemuksestasi. Kauan Vaasassa asuneena en nähnyt juoppoja erityisen paljon, varsinkin verrattuna Tampereen tilanteeseen.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kuusi kuusi