Harmaa ja huomaamaton seksuaalisuus
Olen laiha, pieni konttoristin näköinen nainen. Kaidat kasvot, pienenpienet tissit ja lautaperse. Pukeudun hyvin hililtysti. Kuka tahansa olettaisi että innostun vain hallintoasioista tai kirjanpidosta. Olen silti erittäin seksuaalinen. Annan aina kun mies hoksaa pyytää ja jos ei hoksaa, tyydytän itseäni. Olen opiskeluaikoina hankkinut itselleni maineen helppona, jopa aloitteellisena.
Onko täällä muita harmaita hiirulaisia joilla on seksi mielessä?
Kommentit (6)
Mä olen ihan nuoresta lähtien pitänyt sellaisia ”tavallisia” tyttöjä/naisia jotenkin paljon kiinnostavampina ja kiihottavampina kuin viimeisen päälle laitettuja seksipommeja. Ehkä se on vain omaa fantasiaani, mutta ajattelen että he ovat oman seksuaalisuutensa suhteen aidompia ja rehellisempiä, koska ulkokuoren ja roolin vetämisen sijaan he ovat ehkä halunneet keskittyä ja tutkia enemmän omaa sisäistä maailmaansa ja halujansa. Heidän ei tarvitse esittää mitään, mutta tämän oman maailmansa he avaavat vain jonkun samanmielisen kohdatessaan.
Mutta kuten sanottu, tämä on enemmän omaa fantasiointiani eikä ole tarkoitettu dissaamaan niitä, jotka pitävät ulkokuorestaankin enemmän huolta. Varmasti löytyy niin kuumia kuin jäisiäkin pakkauksia kummastakin ryhmästä.
Niin tai näin, niin olen ollut 25 vuotta onnellisesti yhdessä tällaisen naisen kanssa. Ei hän varsinaisesti hiirulainen ole, mutta ei esim meikkaa lainkaan tai pukeudu näyttävästi. Mutta voi pojat että seksi on hänelle tärkeää siinä missä minullekin. Ei ole kuivaa kautta koskaan ollut.
Olen harmaa mieshiirulainen, nörtin näköinen ja laiha, pullonpohjalasit ja alkujaankin ohuet hiukset, nyt harvenneetkin. Lisäksi olen lyhyt. Vartaloni on juoksijatyyppiä - olen kyllä laiha, vahva ja jäntevä mutta en mikään bodari. Olen myös sosiaalisesti vähän hitaastilämpeävä. En edes viihdy baarissa.
MInulla on ilmeisesti tavallaista isokokoisempi kulli ja laihalla ja lyhyellä pulkannarulla se näyttää kieltämättä komealta. Se on suosikkikohtani minussa, ainoa asia joka ilahduttaa kun peiliin katsoo. Ajattelen seksiä joka hetki ja tarvitsen tyydytystä joka päivä, ainakin kerran. Nuoruuteeni kuului pari irtosuhdetta mutta ei juuri romansseja, vaan tällaisia "vakipanoja" jotka tykkäsivät siitä että olen innokas ja kekseliäs.
Päädyin naimisiin nelikymppisenä, ja rouva ei ole hirveän innostunut seksipuuhista, saan ehkä kerran pari viikossa. Innokkuuteni ihastuttaa rouvaa mutta ei se silti suostu useammin. Olen kertonut että minulla on niin kovat paineet että joudun joka päivä vetämään käteen, mutta toiaalta, en ehkä haluaisikaan että hän rupeaa velvollisuudentunnosta. Lienee keski-ikäisessä lapsiperheessä oltava tyytyväinen että edes pari kertaa viikoon saa.
Runkkaaminen kotona on vähän ongelma. En halua jättää tahroja, enkä halua että kukaan näkee. Tumputan yleensä yön pimeydessä vessassa nenäliinaan.
Ei koiraa karvoihin katsomista. Pitää paikkansa naistenkin kanssa. Itse pariuduin harmaavarpusen kanssa, jonka sisällä roihusi tulinen tiikeri. Tanssipaikalla etsittiin kuumeisesti nättejä tyttöjä ja pari tavallisen näköistä lopulta löytyikin. En tiedä mitä kävi, mutta ujona olin heti tyttöä suutelemassa. Tulinen suudelma pamahti munia myöten ja johti armo seisokkiin. Tytön ulkonäkö ei ollut missään suhteessa tulisuuteen. Tämä kävi selväksi kun päästiin harrastamaan seksiä. Olemukseltaan tavallisen näköinen viileä ja rauhallinen, mutta sisällä roihusi, kun pintaa raaputti ja voitti luottamuksen. Oli pitelemistä, kun tyttö otti orgasminsa. En tiedä kumpi rakastui ensin, kaluni vai minä. Mutta se oli menoa.
Oman kokemukseni perusteella väittäisin että eniten koulutetut ja vähiten meikatut on parhaita ja estottomimpia sängyssä.
Vastaavasti jos jollakulla on microbleidauksia, silareita ja tatskoja ja kilistimiä, mitä se kertoo oman kehon hyväksynnästä? Mitäs veikkaat, onko hyvä fiilis sängyssä?
Moi, minua sytyttää juuri harmaa hiirulainen. Joskus fantasioin työpaikkojen ujoista naisista, joista ajattelen kuoriutuvan seksipetoja kanssani.
Minulla on itsellä näyttävä vaimo, joka on enemmistön mieleen varmasti "pantava". Meidän seksuaalinen halu ei vaan kohtaa. Ja vaikka minulla synkkaa todella hyvin joidenkin konttoristien kanssa niin he eivät uskalla lähestyä, koska ajattelevat, ettei minuun ole mitään mahiksia vaimon takia. Silti työpaikoillani pyörii työpaikkaromansseja.