Laitan tinder akan kaipaamaan
En laita sille viestiä vaan nyt on akan vuoro ottaa ohjat! Mitä luulette, ottaako hän?
Kommentit (14)
En, koska möläytit yhden jutun ja kiinnostus lopahti
Varmaan unohtaa sinut. Sillä on kuitenkin 10 muuta jotka viihdyttää ja pitää kiireisenä.
Vierailija kirjoitti:
Varmaan unohtaa sinut. Sillä on kuitenkin 10 muuta jotka viihdyttää ja pitää kiireisenä.
Tietenkin, kuten miehelläkin.
Hyh jos AP ei ole Porvoosta, niin juuri tuollaiset vinkujat saakin jäädä yksin! Mulla on aina ollut alkuvaiheessa useampia miehiä kenen kanssa kirjoittelen ja jos joku ei laitakaan enää viestiä niin se unohtuu pian.
Ei oo tylsää hetkeä porvoossa. Muuttaskohan sinne, voi olla jännää. Ja siellä nyt ainakin ois helppoa kun oon vaan killtimiehiä ja jännämiehiä. Tietäs heti kenet valkkaa, kun niinhän me kaikki naiset tosta vaan tehdään.
Unohtaa sut heti, on kato sata miestä jonossa oottamassa vuoroan ::DD
Hän on kovin innoissaan henkilöstä, joka ei osaa yhdyssanoja ja käyttää hänestä sanaa akka.
Jos mies ei laita enää viestiä, en laita minäkään. En jää kehenkään roikkumaan. Vakipanojen kanssa vähän eri, saatan joskus itsekin kysellä. Mutta roikkumaan en jää heihinkään. Kyllä ne on kuitenkin aina vastannut tai itse olleet yhteydessä. Kyllä meressä kalaa riittää.
Ajatteleekohan miehet useinkin noin, että ne laittaa kaipaamaan, kouluttaa?
Itse olen tällä hetkellä tosi surullinen, kun ei yhdestä tyypistä mitään kuulu. Tosin me olemme jo tavanneet tunteneet pidempään. Luopumisen aika taas. En halua yhtään surua enää elämääni, ja sitä olisi varmasti tiedossa lisää jos jäisi odottelemaan noita kouluttajia ja kaipaamaan jättäviä. Elän ihan mielelläni sitten yksin jos ketään hyvää ei löydy, sellaista joka haluaa hyvää myös ympärilleen.
Mullekin on tehty "ghostaamista" tinderissä jonkin verran, mutta en tajua kuka siitä ottaa itteensä. Eri asia, jos on jo tapailtu ja sitten yhtäkkiä katoaa. Mutta jos ollaan vaan juteltu sovelluksen kautta, niin kumpikaan ei ole toiselle velkaa yhtään mitään. Olisihan se ehkä kohteliasta sanoa että tää ei tästä jatku (en tiedä onko sekään nyt niin tarpeellista), mutta usein se vaan hiipuu ja jää se juttu.
Teeppä se