Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

"Miksi sama asia on komean miehen tekemänä cool ja ruman tekemänä mauton?"

Vierailija
30.08.2021 |

Siis naisten mielestä.

Kommentit (15)

Vierailija
1/15 |
30.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija
2/15 |
30.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naisilla on kahdet eri säännöt miehille.

Ole vain oma itsesi on ns. valkoinen valhe.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/15 |
30.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rumat ja tyhmät ovat rasittavia. Eivätkä pääse leviämään kuin raiskauksin, vrt. isovihan aikainen mongoloidisaatio. Sitten ihmetellään ja ulistaan puutetta kun kukaan ei anna (vapaaehtoisesti).

Vierailija
4/15 |
30.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ravintolassa naisen lähestyminen. Kun hyvännäköinen mies tulee juttusille, nainen on imarreltu, kun ruma/lihava mies tulee juttusille, se onkin jo melkein ahdistelua.

Vierailija
5/15 |
30.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ravintolassa naisen lähestyminen. Kun hyvännäköinen mies tulee juttusille, nainen on imarreltu, kun ruma/lihava mies tulee juttusille, se onkin jo melkein ahdistelua.

Toimii kyllä ihan samoin sukupuolet toisinpäinkin.

Vierailija
6/15 |
30.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo tämä on hauska. Opiskelijana kun tuli yöelämässä enemmän liikuttua huvitti, miten jos ei-viehättävä mies tulee tekemään aloitteen ja se on vähänkään kömpelö tai tökerö, heti se on hyiii, creepy ja ties mitä. Sitten kun tuli joku oikein komea niin sen ei tarvinnut kuin vähän pitää silmäpeliä ja hymyillä ja tulla suoraan sanomaan että mun tekis mieli panna sua, tekiskö sun mua, ja jotkut kävi kuumana ja lähti mukaan.

Vierailija
7/15 |
30.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joo tämä on hauska. Opiskelijana kun tuli yöelämässä enemmän liikuttua huvitti, miten jos ei-viehättävä mies tulee tekemään aloitteen ja se on vähänkään kömpelö tai tökerö, heti se on hyiii, creepy ja ties mitä. Sitten kun tuli joku oikein komea niin sen ei tarvinnut kuin vähän pitää silmäpeliä ja hymyillä ja tulla suoraan sanomaan että mun tekis mieli panna sua, tekiskö sun mua, ja jotkut kävi kuumana ja lähti mukaan.

Miehet taas suhtautuivat lämpimästi lihaviin vanhempiin rumilusnaisiin?

Vierailija
8/15 |
30.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vedät aika lailla mutkat suoraksi.

Entä jos se ei-viehättävä mies tosiaan tuli "puskista" eli nainen ei ollut edes nähnyt häntä, saati katsonut häntä silmiin ja hymyillyt? Jopa päinvastoin yrittänyt kääntää katseen pois, jotta mies ei lähestyisi? Silloin se on kömpelöä, tökeröä ja jopa creepyä.

Mitä pahaa siinä on, että lähtee sellaisen miehen mukaan, johon on itsekin iskenyt silmänsä? En kyllä usko, että iskurepliikkinä kovin usein toimii tuo mainitsemasi, mutta olen itsekin aikoinaan lähtenyt usein kiinnostavan miehen mukaan ilman että kumpikaan on teeskennellyt, että kyseessä on jotain enemmän kuin vain seksiä. En kuitenkaan ikinä pelkästään tuollaisen kommentin perusteella. Ja silloin se mies on jo kiinnittänyt oman huomioni ja olen lähettänyt hänelle "vihreää valoa" eli että saa lähestyä.

Vierailija
9/15 |
30.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

.

Vierailija
10/15 |
30.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kauluspaita avoimena kulkeminen. Speedot päällä rannalla käyskentely. Trenssitakin käyttäminen.

Vierailija
11/15 |
30.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lihavan, lyhyen tai muuten mitään sanomattoman näköisen miehen flilrttailu yritykset on mielestäni lähinnä loukkaus minua kohtaan, koska ansaitsen todellakin parempaa ja olen vaikka ennemmin ykin kuin otan jonkun luuserin.

Vierailija
12/15 |
30.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aurinkolasit sisällä. Komealla ookoo paremmanpuutteessa. Rumalla anteeksiantamattoman junttia.

Vierailija
13/15 |
30.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on luonnon laki. Kaikki naaraat haluaa paritella ison, komean ja voimakkaan uroksen kanssa. Pienet, heikot ja rumat ajetaan muristen pois.

Vierailija
14/15 |
30.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tietääkö joku mikä oli se miehen puolikkaan osa jossa charlie ja alan yrittävät pokata naisia baarissa ja naiset aina tykkäävät charliesta ja inhoavat alania ja on ihan sama millä tavalla kumpikin käyttäytyy?

Vierailija
15/15 |
30.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

No tämä on aika tekopyhää ulinaa. Samalla lailla useimmat asiat ovat hot jonkun timmin kaunottaren tekeminä, kun taas useimmat asiat ovat yäk ylipainoisen ja kulahtaneen mamman tekeminä. Niin se nyt vain on.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi yhdeksän neljä