Naapuri on taas aivan kännissä
Kello ole edes kahtatoista, miten voi olla mahdollista?
Kommentit (19)
No ehkä se kohta sammuu.
Ja onhan se mahdollista, jos alkaa heti herättyään juomaan.
Naapuri on juonut alkoholia on siksi kännissä.
Minkälainen juntt1 ylipäätänsä on kännissä ja vielä tähän aikaan?
Kun juo niin pitää aloittaa heti aamulla. Muuten tulee krapula eikä se ole yhtään kivaa. Melkeen vois alkaa juomaan. Mitään estettäkään ei ole.
Ei kai se känni kelloa katso. Jos juo alkoholia sisältäviä tuotteita, tulee humalaan, jota myös känniksi kutsutaan.
Minkä takia muuten pitäisi kännissä olla nimenomaan iltaisin? Itse en tykkää mennä humalassa nukkumaan tai ylipäätään riekkua pitkin yötä valveilla. Juo sen mitä juo päiväsaikaan ja lopettelee hyvissä ajoin.
Siellä on nätti ilma joten käy poimimassa naapurille puolukoita ja viet ne hänelle jotta saa vitamiineja.
Sinä saat liikuntaa ja molemmat hyvän mielen
Vierailija kirjoitti:
Siellä on nätti ilma joten käy poimimassa naapurille puolukoita ja viet ne hänelle jotta saa vitamiineja.
Sinä saat liikuntaa ja molemmat hyvän mielen
Minä olen joka vuosi kerännyt humalaiselle naapurilleni 10 ämpärillistä puolukoita jotta saa vitamiineja ja narkomaanivaimolleen pakastan kesäisin 50kiloa mansikkaa jotta saa hivenaineita.
Krapula lähtee sillä millä se on tullukin. Siksi naapurisi on kännissä.
Mä luulin herätessäni ettei oo krapulaa mutta olikin niin hyvä olo koska olinkin vielä kännissä. Tässä päivän kuluessa krapula kehittyy ja mielen pulpahtelee parhaita paloja eilisestä sikailusta. Aivan kamalaa. Nyt menee korkki kiinni vähäksi aikaa. En juo enää ikinä tänään.
Alkoholin kulutus on sairaus. Yök.
Vierailija kirjoitti:
Asia ei kuulu sulle pätkääkään.
Eikö? Oletko kenties ammattiryyppäävä alko-nisti? Sattuiko sydämeen? Vedäpä kuivat.
Alkoi janottamaan tää ketju. Alkoi kiinni ja mailla halmeilla viinaksia!
Onneks on pari pottua viinaa kaapissa. Voiskin vetästä pienet sunnuntai tumut.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eikö? Oletko kenties ammattiryyppäävä alko-nisti? Sattuiko sydämeen? Vedäpä kuivat.
Ei jos ei ole häiriöksi ja se että tiedät hänen olevan humalassa ja häiriinnyt siitä ajatuksesta ei ole sama asia.
Lepopäivä. Saa tehdä mitä tahtoo.
Vai käytätkö sinä viikonloput niin, että olet parhaassa mahdollisessa kunnossa maanantaiaamuna työelämän käytettäväksi?
mistä tiedät että on kännissä. toisaalta en ihmettele kun asuu talossa jossa on sinun kaltaisia naapuri kyyliä. mitä se sinulle kuuluu kun omiaan ryyppää.