Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kusettaako HSL lippujen hinnoissa ja jopa lipuntarkastajilla???

Vierailija
29.08.2021 |

Koin erikoisen maksamisen eilen kun kävin kaupungilla... Laite näytti, että mulla kahden henkilön matka maksettuna... toisessa oli kylläkin siirto... Kun sitten tulin metron pääteasemalle niin siellä istui junan tulolaiturilla kasa lipuntarkastajia... ja lipuntarkastajanainen alkoi selittää minulle bussilippujen sääntöjä esittämällä ensin että etkö sinä tollo tajua miten tämä homma menee kun yritän selittää... samaan aikaan muut lipuntarkastajat poistuvat paikalta... sitten hän sanoi, että siirto ei enää päde - siis takuusti oli voimassa - että täytyy taas ostaa uusi lippu kun menet busiin... KIITOS JA NÄKEMIIN SANOIN MINÄ... Kun tulin ylös rullaportaita niin näin että POLIISI MENI ALASPÄIN... mitä porukkaa voisi olla soluttautuneina jopa lipuntarkastukseen... ENÄÄ EN VIITSI LAITTAA MITÄÄN PALAUTETTA HSL:LLE...

Laitoin jo aikaisemmin palautetta täysin kummallisesti toimivasta ja sekavasta sivustosta ja varsinkin siitä, että kun yrittää selvittää matkaa paikasta A paikkaan B niin samannimisiä asemia ilmestyy näytölle läjäpäin... Mikä niistä sitten pitäisi valita??? Koko tämä HSL taitaa olla jossain suunnattomassa kusessa...

Kommentit (1)

Vierailija
1/1 |
29.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eristin itseni täysin vapaaehtoisesti, enkä ole käyttänyt busseja tai metroa melkein viikkoon.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla