Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Heikko asiakaspalvelu

Vierailija
29.08.2021 |

Verkkokauppa.com. Myyvät kyllä lähes mitä tahansa, ehkä ihan vessapaperiakin, mutta asiakaspalvelu nolla. Jos tuotteessa jokin ongelma, niin selvittäminen kestää viikkotolkulla. Saa nähdä neneekö ihan kahteen kuukauteen, ennen kuin vastausta tulee ha senhän toki arvaa, eli ei voi muuta kuin ostaa kokonaan uusi tuote, varsinaisia kertakäyttötavaroita siis kalliilla myyvät!

Viiminen kerta kun tuolta mitään ostin.

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
29.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

No sitten oli. Taidat olla niin rasittava asiakas että toimitusta voisi vieläkin pidentää.

Vierailija
2/9 |
29.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sekin vähän vaikuttaa palvelun tasoon palautitko tuotteen ja kerroitko mikä vika siinä on vai kirjoititko vaan nykytyyliin marisevan viestin niiden faceen

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
29.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Asiakaspalvelu ei juuri missään enää ole hyvää. Enkä edes sellaista odota. Miksi asiakaspalvelijan pitäisi nuoleskella törkeitä ihmisiä.

Jokainen voi valita asiointipaikkansa. Valitettavasti asiakkaiden valikointi ei ole yhtä vapaata. Eli lopettakaa ruikutus ja asenne että koska ostat olet kuningas. Ei mikään paikka kaipaa tylyjen rahoja.

Asiakaspalautteen hoitaminen kestää juuri sen minkä kestää. Pitääkö jonkun ilmaiseksi jäädä ylitöihin hoitamaan juuri SINUN ongelmaasi vai mitä ajat takaa aloituksellasi?

Vierailija
4/9 |
29.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap:n kaltaisille asiakkaille palvelu on heikkoa. Ketään ei kiinnosta palvella vali-vali asiakkaita.

Kerrotko nyt kumminkin, millaisesta tilanteesta on kyse. Yleensä selkeät jutut ratkaistaan hetkessä, sitten jos asiakas odottaa mahdottomia, niin taatusti kestää.

Vierailija
5/9 |
29.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kumma juttu. Itse ostin sieltä urheilukellon ja lähetin parin viikon kuluttua asiakaspalveluun sähköpostin, jossa kerroin kellon merkin, ostopäivän ja millainen vika siinä on. Sain kahdessa tunnissa vastauksen jossa pahoiteltiin kovin ja annettiin palautusosoite. Uusi kello tuotiin kotiovelle kolmessa päivässä

Jos olet jo pari kuukautta odotellut niin kannattaisiko jo kysellä perään

Vierailija
6/9 |
29.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ap:n kaltaisille asiakkaille palvelu on heikkoa. Ketään ei kiinnosta palvella vali-vali asiakkaita.

Kerrotko nyt kumminkin, millaisesta tilanteesta on kyse. Yleensä selkeät jutut ratkaistaan hetkessä, sitten jos asiakas odottaa mahdottomia, niin taatusti kestää.

No, etpä ole itse sen kummoisempi. Haukut kirjoittajan, vaikket itse tilanteesta mitään tiedä. No? Miltäs tuntuu, hau hau hau.....

Väität myös että olisi menty asiattomasti rähjäämään... Niin millä perusteella väität?

En todellakaan odota mahdottomia! Ja vihjaat myls että asiakaspalvelu kostaa vali-vali asiakkaille, no, sepä oliskin taas kypsäää.

Kyllä tässä tapauksessa oli täysin selkeä pyyntö ja kysymys esitetty, asiallisesti, mutta asiakaspalvelu ei kykene tuottamaan vastausta viiveettä. Ja todellakin kertakäyttötuotteeksi osoittautunut tuote jota ei kyllä luulisi tässä tuotelajissa kaupan olevankaan! Oyyntö ha kysymys täysin selkeät, mutta ylivoimaiset näköjään vastattaviksi.

Vierailija
7/9 |
29.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No, etpä ole itse sen kummoisempi. Haukut kirjoittajan, vaikket itse tilanteesta mitään tiedä. No? Miltäs tuntuu, hau hau hau.....

Väität myös että olisi menty asiattomasti rähjäämään... Niin millä perusteella väität?

En todellakaan odota mahdottomia! Ja vihjaat myls että asiakaspalvelu kostaa vali-vali asiakkaille, no, sepä oliskin taas kypsäää.

Kyllä tässä tapauksessa oli täysin selkeä pyyntö ja kysymys esitetty, asiallisesti, mutta asiakaspalvelu ei kykene tuottamaan vastausta viiveettä. Ja todellakin kertakäyttötuotteeksi osoittautunut tuote jota ei kyllä luulisi tässä tuotelajissa kaupan olevankaan! Oyyntö ha kysymys täysin selkeät, mutta ylivoimaiset näköjään vastattaviksi.

Tietysti voit tiedustella asiaa jos mielestäsi kaikki on hoidettu asianmukaisesti ja selkeästi. Sielläkin on vain ihmiset töissä tai jopa sinä olet voinut unohtaa painaa lähetä nappia.

Kuitenkin kun ratkaisukeskeisyytesi näyttää olevan sitä luokkaa että alat kiukutella "en osta enää koskaan" ja syyttelet palstoilla niin herää kyllä vahva epäilys ettei se alkuperäinen viestintäkään mennyt ihan putkeen ja viivästys johtuu siitä.

Vierailija
8/9 |
29.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Verkkokaupan bisnes perustuu asiakkaan väsyttämiseen takuu- ym. asioissa.

Vierailija
9/9 |
29.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juu. Palvelua ei saa, jos ei tee reklamaatiota oikein. Mä luen aina ohjeet ja reklamoin niiden mukaan, olen kohtelias. Asiat on hoituneet kuntoon nopeasti kaikista kaupoista.

Aika usein asiakkaat kuvittelee, että heillä on vain oikeuksia, mutta ei velvollisuuksia. Ei se ihan niin mene.

Fiksut asiakkaat saa aina hyvää palvelua.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan neljä neljä