Aito Mulberry?
Ostin laukun, ja haluaisin kysellä joltain mulberryfanilta että mikä malli tämä on?
Kommentit (16)
Hitto en saa sitä toimimaan. Aarg. Mitä kautta pystyn lataamaan kuvan?
sori ap, onpas harvinaisen ruma laukku. kuten mulberryt yleensäkin.
onko niillä oikeen fanejakin?
[quote author="Vierailija" time="30.09.2014 klo 13:44"]
sori ap, onpas harvinaisen ruma laukku. kuten mulberryt yleensäkin.
onko niillä oikeen fanejakin?
[/quote]
Ihan noin jyrkin sanankääntein en veskaa tuomitsisi, mutta minusta tuo näyttä ihan siltä, että se on jostain Anttilasta tai Cittarista. Mutta en merkkilaukuista mitään tiedäkään.
Ei yhdestä kuvasta oikein voi sanoa onko aito. Suosittelen itse purse forumia aitouden tarkistuttamiseen siellä on erikseen ketju myös laukkujen tunnistamiselle jos malli kiinnostaa myös.
Mulberryn Belle, mutta 98 prosenttisella varmuudella feikki sellainen. Tässä olisi valitettavan pieni kuva ilmeisen aidosta vastaavasta:
http://img-2011-12.tapatalk.com/d/12/10/13/thumbnail/dumuguvu.jpg
Huomaa tuosta laukusta poikkeava hihnan kiinnitys hakasilla (minulla on harvinaisempaa mallia oleva Mulberry, jossa myös on tuo kiinnitys) ja tummat saumat (kontrastista, vaaleampaa saumausta näkee Mulberryllä lähinnä vaaleissa laukuissa), jotka ainakin omasta mielestäni tekevät laukusta heti vähemmän "cittarimaisen".
Tai siis, nyt kun tarkemmin katson, niin onhan tuossa AP:n Bellessäkin joku hakaskiinnitys. Mutta AP, katso onko siinä hakasen nupissa Mulberry-logo.
Edelleen kyllä minulla on sellainen kutina, ettei tuo ole aito, mutta pistä kunnon kuvia Purseforumille, ehkä siellä joku tunnistaa.
Kuvia myös sisältä ja metalliosista!
Ei ole aito, huomaa monesta yksityiskohdasta.
Kiitos vastauksista! Unohtu aloituksessa sanoa, että entinen omistaja on teettänyt tuon pitkän crossbody-hihnan, mutta alkuperäinen laukkuun oikeasti kuuluva lyhyt hihna tuli mukana, ja sen nupeissa on molemmissa tuo mulberryn logo, samaten kuin niiden hakasten pohjassa.
-ap
Linkki vielä.