Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Apua! En tiedä haluanko sittenkään naimisiin!

Vierailija
29.09.2014 |

Olemme miehen kanssa menossa naimisiin tänä vuonna, päivää ei ole vielä vahvistettu ja sormukset on hankittu. Ehkäisy on jätetty pois vuosi sitten mutta lasta ei kuulu. Nyt olen alkanut miettimään etten ehkä sittenkään halua lasta taikka avioliittoa. Mitään järkevää syytä miksi, en osaa sanoa. Mies on kaikkien mielestä ihana, kokkaa ja siivoaa, tekee ahkerasti töitä, viihtyy kotosalla ja tekee kodin pieniä ja isompiakin hommia kuten tänään pesi ikkunat aamulla kun meni myöhemmin töihin.. tuntuu että jokin kuitenkin mättää.  ja taas välillä tuntuu että olen sen oikean kanssa..onko tämä normaalia jännitystä vai pitäisikö hidastaa tahtia? Joskus mietin kuinka ihanaa olisi asua yksin ja vain deittailla tätä samaa miestä

Kommentit (19)

Vierailija
1/19 |
29.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="29.09.2014 klo 16:41"]Olemme miehen kanssa menossa naimisiin tänä vuonna, päivää ei ole vielä vahvistettu ja sormukset on hankittu. Ehkäisy on jätetty pois vuosi sitten mutta lasta ei kuulu. Nyt olen alkanut miettimään etten ehkä sittenkään halua lasta taikka avioliittoa. Mitään järkevää syytä miksi, en osaa sanoa. Mies on kaikkien mielestä ihana, kokkaa ja siivoaa, tekee ahkerasti töitä, viihtyy kotosalla ja tekee kodin pieniä ja isompiakin hommia kuten tänään pesi ikkunat aamulla kun meni myöhemmin töihin.. tuntuu että jokin kuitenkin mättää.  ja taas välillä tuntuu että olen sen oikean kanssa..onko tämä normaalia jännitystä vai pitäisikö hidastaa tahtia? Joskus mietin kuinka ihanaa olisi asua yksin ja vain deittailla tätä samaa miestä
[/quote]

Jos epäilyttää eikä edes päivää ole sovittu, on helppoa ja ihan aiheellista ottaa aikalisä. Jos haluat asua yksin, mikä estää? Älä hätiköi elämäsi isoimman päätöksen kanssa! Ja ehkäisy heti takaisin käyttöön nyt!

Vierailija
2/19 |
29.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi olla ihan normaalia jännitystä mistä tulee tunne että pitäisi ottaa takapakkia ja hidastaa tahtia.
Mutta mieti asiaa ja luultavasti tiedät sen sisimmässäsi mikä on oikea ratkaisu :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/19 |
29.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

ikäkin alkaa jo painaa enkä ehdi uusia miehiä kalastella mutten halua sen vääränkään kanssa jatkaa..vaikea asia...välillä olen varma että olen sen oikean löytänyt kun välillä taas epäilyttää toimiiko ja kestääkö suhde. Riidellään välillä pienistä asioista.ap

Vierailija
4/19 |
29.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et maininnut sanallakaan rakkautta. Onko teillä sitä?

Vierailija
5/19 |
29.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jätä se sika!

Vierailija
6/19 |
29.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haista huora vittu.

Vierailija
7/19 |
29.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet mielenvikainen.

Vierailija
8/19 |
29.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

EHKÄISY KÄYTTÖÖN VÄLITTÖMÄSTI. Sitten mietit ne muut jutut.

Vierailija
9/19 |
29.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="29.09.2014 klo 16:47"]ikäkin alkaa jo painaa enkä ehdi uusia miehiä kalastella mutten halua sen vääränkään kanssa jatkaa..vaikea asia...välillä olen varma että olen sen oikean löytänyt kun välillä taas epäilyttää toimiiko ja kestääkö suhde. Riidellään välillä pienistä asioista.ap
[/quote]

Kai nyt kaikki pariskunnat joskus riitelee pienistäkin jutuista. Oleellista on se, osataanko sopia. Kauanko olette olleet yhdessä? Sanoit että ikä painaa, minkäikäinen olet?

Vierailija
10/19 |
29.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä lapsen kuulumiseen meni myös aikaa vähän kauemmin. Kun lasta ei alkanut kuulumaan rupesin epäröimään "sovimmeko yhteen" "onko sittenkin jotain vialla" "en ehkä haluakkaan lasta" "en ehkä haluakkaan tätä miestä"...ym. Mulla ne ajatukset oli selkeästi vaan äitiyteen kasvamista ja ahdistusta/surua ja epävarmuutta siitä kun emme tulleetkaan raskaaksi. Tsemppiä!

Vierailija
11/19 |
29.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="29.09.2014 klo 17:09"]

[quote author="Vierailija" time="29.09.2014 klo 16:47"]ikäkin alkaa jo painaa enkä ehdi uusia miehiä kalastella mutten halua sen vääränkään kanssa jatkaa..vaikea asia...välillä olen varma että olen sen oikean löytänyt kun välillä taas epäilyttää toimiiko ja kestääkö suhde. Riidellään välillä pienistä asioista.ap [/quote] Kai nyt kaikki pariskunnat joskus riitelee pienistäkin jutuista. Oleellista on se, osataanko sopia. Kauanko olette olleet yhdessä? Sanoit että ikä painaa, minkäikäinen olet?

[/quote]

ollaan oltu kaksi vuotta yhdessä...ikää on 29. tietysti normaaliin suhteeseen kuuluu myös riidat. tuntuu vaan että meidän riidat on niin tyhmiä, kuka söi enemmän banaabeja, keittiörätin viikkaus periaate jne.

Vierailija
12/19 |
29.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="29.09.2014 klo 17:19"]

ollaan oltu kaksi vuotta yhdessä...ikää on 29. tietysti normaaliin suhteeseen kuuluu myös riidat. tuntuu vaan että meidän riidat on niin tyhmiä, kuka söi enemmän banaabeja, keittiörätin viikkaus periaate jne.

[/quote]

Kuulostaa siltä että olette molemmat kovia pätemään ja asioiden on mentävä aina omalla tavalla.

Vierailija
13/19 |
29.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko teillä stressiä siitä, että lasta ei kuulu? Tai stressiä jostain muusta asiasta. Se voi hyvin heijastua parisuhteeseen juuri noin. Itse olen ollut parishteessa melkein parikymmentä vuotta, ja ajattelen, että jokaisessa suhteessa on parempia ja huonompia kausia. Ja jos perusasiat ovat kunnossa, niin aina välillä siihen omaan puolisoon rakastuu aina uudelleen. Ei toki niin isolla huumalla kuin silloin ensimmäisen kerran, mutta kuitenkin niin että aina silloin tällöin ottaa mahanpohjasta ja tuntuu, että sukat pyörii jaloissa. :)

Vierailija
14/19 |
29.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet aika lapsellinen, jos kuvittelet, että on joku tarunhohtoinen se oikea. 

Vierailija
15/19 |
29.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et ehdi 29-vuotiaana enää kalastaa itsellesi uutta miestä? Äly hoi!

Vierailija
16/19 |
29.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="29.09.2014 klo 17:36"]Et ehdi 29-vuotiaana enää kalastaa itsellesi uutta miestä? Äly hoi!
[/quote]

Niinpä :D Tuossahan on lastentekoikääkin vielä semmoset 15 v jäljellä...

Vierailija
17/19 |
29.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rakatatko miestäsi? Jos vastaat kyllä, mieti vastauksesi uudestaan. Nimittäin jos rakastaa, ei tuollaisia asioita yhtäkkiä ala miettimään. Sinunhan pitäisi olla innoissaan häistä ja mahdollisesti tulevasta perheestä.
Ainakin itse olen korvia myöten rakastunut edelleen, raskaanakin olen ja tuntuu kuin olisin maailman onnellisin ihminen. Neljä vuotta suhdetta takana, häitä suunniteltu 1,5v ja ne ovat ensi syksynä. Kertaakaan en ole miettinyt samoja kuin sinä.
Mieti onko rakkautesi kestävää ja aitoa. Jos ei, ota aikalisä tai ero. Kun on löytänyt sen oikean, ei epäröi.

Vierailija
18/19 |
29.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin hei ja kuulkaas, se on se maaginen 2v milloin ruusunpunaiset lasit tippuvat päästä! Jos ei tyyppi hormonimyrskyn jälkeen nappaa, älä nai.

Vierailija
19/19 |
29.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä luulen että sua vain jännittää.
Pitkässä suhteessa tulee väkisinkin kausia jolloin ei ole niin varma toisesta.
Kaikki on hyvin niin kauan, kun ette kumpikin samaan aikaan epäile suhteenne kestävyyttä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kuusi neljä