Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Hankinnassa itkuhälytin .

30.08.2006 |

Trajontaa on laidasta laitaan ja hintahaitarikin on melkoinen. Minkälainen itkuhälytin on hyvä? Kaipailisin neuvojanne .

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
30.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis olen miettinyt myöskin, että mistäs noista nyt ottais selvää...

Kertokaa viisaammat kokemuksianne!

Vierailija
2/5 |
30.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja tyytyväinen olen ollut, on toiminut ihan moitteetta. On vielä ns. kohtuuhintainen hälytin, rahaa kun saa noihinkin uppoamaan kiitettävästi.

Tuo on toiminut hyvin, kun vauva nukkuu parvekkella tai olen esim. käynyt päivällä suihkussa, kun saa äänenvoimakkuutta säädettyä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
30.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä käytössä jo 2v Super Nova.

Hyvä kuuluvuus, monta eri taajuutta, äänenvoimakkuuden säätö, sopiva koko ja erityistä plussaa ladattavat akut (ei pattereita).

Nyt etsin toiseksi jotain itkuhälytintä, jota voi käyttää myös radiopuhelimena...

Vierailija
4/5 |
30.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä on sellainen Philipsin malli, että vanhempien pää alkaa hälyyttää, jos toisesta päästä on patteri lopussa.

Molempiin päihin saa patterit ja molemmat päät saa myös verkkovirtaan. Mutta varmastikin on vielä parempi, jos saisi ladattua.

Plussaa olisi vielä, jos hälyttimessä olisi valohälytys. Eli jos vaikka kuuntelee musiikkia, niin hälyttäessä valopylväs nousee.

Pieni koko olisi myös plussaa, kun mökille yms. niitä kuljettelee.

Vierailija
5/5 |
30.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja se on ihan ykkösjuttu, pystyy tosiaan imuroidessakin reagoimaan vauvan itkuun.