Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Auttakaa. Yli ihastunut nettituttavuuteen! Mitä minä teen!!!!

Auttakaaaaaa
28.08.2021 |

Olen naimisissa mutta pitkä liitto ja olemme nyt harkintavaiheessa, eli kumpikin saa elää omaa elämää mutta asutaan yhdessä. Olen varma, ero tulee. Olen siis kylmästä liitosta, ei seksiä, ei hellyyttä. Eka kertaa elämäni aikana olen tutustunut netissä ulkomaalaiseen mieheen. Näitä pyyntöjä aina tulee, deletoin aina kaikki. Jostain syystä aloin kuitenkin yhden kanssa viesteilemään. Laitoin, huom, en ole kiinnostunut, vain kaverina. Eli viesteillään enkuksi, hyvää harjoitusta. En edes pitänyt hänen ulkonäöstään!!! Nyt kuitenkin pikkuhiljaa meni siihen, olen tosi ihastunut häneen. Ensin oli vain hän minuun. Mutta nyt minäkin häneen. Se luonne, hän on syvällinen, tunteva, kannustava.... jotenkin näen hänet jopa nyt komeana ulkoisesti, vaikken tosiaan nähnyt alussa.... hän on koko aika mielessäni. Tämä on ihan hullua. Ei olla nyt näkemässä, kun korona ja muutakin. Mutta mietittiin kyllä jos ensi vuoden aikana nähtäisiin jossain maassa. Puolivälissä tai muuta. Tilanne on ihan sietämätön. Miksi käyttäydyn ja tunnen näin! Miten saan sietämättömän suuren ihastuksen tunteen pois päältä??? Tämä vahingoittaa arkeani. Mitä teen. Onko kellään jotain vastaavaa kokemusta ja miten saitte 24/7 riivaavan syvän ihastustunteen pois?????? En kestä tätä.

Kommentit (81)

Vierailija
81/81 |
29.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lohduttavaa kuulla että en ole ainoa hölmö. 😀 Viime vuonna kun korona alkoi etsin ulkomaalaisia kirjeenvaihto/sähköposti kavereita netistä (PenpalWorld). Minun otti yhteyttä mies josta tuli "paras ystävä" melko nopeasti. Kirjoitti mahtavia meilejä ja tuntui olevan todella kiinnostunut minusta. Oli kyseessä vain ystävyys. Minä ehkä avauduin liikaa koska hän sanoi että voin luottaa häneen ja kertoa mitä vain ja että ystävyytemme on ikuista. Haha, meni muutama kuukausi ja tyyppi sattui ottamaan yhteyttä ystävääni joka oli samoilla sivulla tietämättäni ja alkoi kirjoittaa tämän kanssa ja juorusi minusta sanoen mm "she_has_ a_very_sick_mind", "I have stopped writing with her" (vaikka vielä kirjoitti kanssani! ) ym. Ja kopioi samoja juttuja mitä oli kirjoittanut minulle. Otin yhteyttä tähän tyyppiin ja näytin kuvakaappaukset joita se toinen ystäväni oli minulle näyttänyt. Se johti vihameileihin molempiin suuntiin... Meni pitkään toipuessa. Never again.

If something looks too good to be true.... In most cases it isn't !

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla