Minkälaisista silmistä sinä viehätyt?
Kommentit (3)
Oma lemppari, ei välttämättä absoluuttisesti kaunein, mutta minusta kivoin. Eniten pidän tummista, hieman punertavan tummanruskeista ja ns. mantelinmallisista silmistä. Normaalikokoisista. Silmän ulkonurkka on ihan hieman yläviistossa. Sopiva silmien väli, ei kapea eikä suuri. Tummat, hieman kaartavat ripset, muttei erityisen pitkät. Muu kasvojen rakenne mielestäni liittyy siihen ovatko silmät miellyttävät ja mun lemppari on, että poskipäät on aika korkeat ja kulmat myös korkeat ja lempeät, siis myös siitä silmien välistä ja yläpuolelta tavallaan. Julkkisesimerkki... Vähän Jessica Alban ja Jennifer lopezin välistä, muttei ihan, jotenkin vielä ilmaisevammat silmät. Oma lemppari varmaan koska äidilläni on tällaiset silmät ja kaikilla sisaruksilla paitsi minulla vihreät, isällä siniset.
Pidän eniten mantelinmuotoisista silmistä, pitkistä, mutta kapeista silmistä (monilla suomalaisilla on), miehillä eniten ruskeista silmistä, mutta on sinisissäkin kauniita silmiä. Itse olen sinisilmäinen. Monesti mantelinmuotoiset silmät ovat kauniimpia kuin isot pyöreät silmät.
Minun koirani ruskeat silmät, miten ilmeikkäät ne voivatkaan olla😍