Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

oikeistopolitiikka teki aiemmin pahemmat leikkaukset osaamiseen;

Vierailija
27.08.2021 |

herää kysymys miksi silloin oltiin hiljaisempia asiasta vaikka jotkut reagoivat?

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
27.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jep, löytyy nämä googlaamalla koulutuslupaus. Kiitos persut, kiitos kokoomus ja kiitos keskusta.

Vierailija
2/4 |
27.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lopettakaa nyt taas lässytys.   Porvarihallitukset hoitelivat asiat erinomaisesti.  Koulutuskin toimi tuolloin erinomaisesti.

Nyt meillä on tämä valehtelijoiden klubi eli punavihreä hallitus koheltamassa.  Talous on ryssitty sekä lasten ja nuorten elämä tuhottu.   Annettu kasapäin tyhjiä lupauksia.   On pidennetty koulutusta (jotta tytöt saavat työttömyysluvut meikatuiksi), mutta missään ei ole opettajia.   On hoitajamitoitusta, mutta missään ei ole rahoja ei hoitajia.   Populistista skeidaa kaikki tyynni!   Ja kaikki nämä tyhjät lainkirjaimet pitäisi muka toteuttaa sitten jollain keinolla seuraavan hallituksen, kun tällä tyttölaumalla ei riitä rahkeet mihinkään muuhun kuin valehteluun, saunailtoihin Kesärannassa shampjan kittauksineen ja pääministerin ainoa viesti kansalalisille on "mulla on uus mekko ja löysin kuin löysinkin rintavakosen näytettäväksi" ym minä-minä-minää.

Toivottavasti saadaan pian porvaraihallitusm joka palauttaa maan kuntoon.   Se on kauhea tehtävä ja se vaatii rajujakin toimia, mutta ne ovat meidän kaikkien parhaaksi.   Kommari- ja sosialistityttösistä ei ole mihinkään asialliseen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
27.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jep, löytyy nämä googlaamalla koulutuslupaus. Kiitos persut, kiitos kokoomus ja kiitos keskusta.

Todellakin, lämmin kiitos heille siitä, että hoitelevit maata niin loistavasti ja kauskantoisesti.   Siltä pohjalta on ollut hyvä jatkaa.  Se pohja on kantanut kriisissäkin.      -       Valitettavasti tämä nykyinen pelleporukka on ehtinyt täysin rapauttaa pohjan ja tuhota rakenteet, joten tulevaisuus on viety suomalaisilta.

Vierailija
4/4 |
27.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lopettakaa nyt taas lässytys.   Porvarihallitukset hoitelivat asiat erinomaisesti.  Koulutuskin toimi tuolloin erinomaisesti.

Nyt meillä on tämä valehtelijoiden klubi eli punavihreä hallitus koheltamassa.  Talous on ryssitty sekä lasten ja nuorten elämä tuhottu.   Annettu kasapäin tyhjiä lupauksia.   On pidennetty koulutusta (jotta tytöt saavat työttömyysluvut meikatuiksi), mutta missään ei ole opettajia.   On hoitajamitoitusta, mutta missään ei ole rahoja ei hoitajia.   Populistista skeidaa kaikki tyynni!   Ja kaikki nämä tyhjät lainkirjaimet pitäisi muka toteuttaa sitten jollain keinolla seuraavan hallituksen, kun tällä tyttölaumalla ei riitä rahkeet mihinkään muuhun kuin valehteluun, saunailtoihin Kesärannassa shampjan kittauksineen ja pääministerin ainoa viesti kansalalisille on "mulla on uus mekko ja löysin kuin löysinkin rintavakosen näytettäväksi" ym minä-minä-minää.

Toivottavasti saadaan pian porvaraihallitusm joka palauttaa maan kuntoon.   Se on kauhea tehtävä ja se vaatii rajujakin toimia, mutta ne ovat meidän kaikkien parhaaksi.   Kommari- ja sosialistityttösistä ei ole mihinkään asialliseen.

Ammattioppilaitokset on noiden leikkausten takia kyllä yhä kriisissä. Oikeasti pahassa sellaisessa. Alaa läheltä seuranneena voin sanoa että moni nuori jäi noiden vuoksi kokonaan ilman jatkokoulutusta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi yksi kaksi