Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Haluaisin masennuslääkityksen, mutta en ole uskaltanut kysyä

Vierailija
27.09.2014 |

Minulla on erittäin raskas avioliitto, josta en pääse lähtemään henkisten voimavarojen ja tämän hetkisen taloudellisen tilanteen vuoksi. Jaksaminen on vaikeaa, kun mies huutaa minulle harva se päivä kuin elukalle. Hän pitää toimintaansa täysin oikeutettuna ja minulla ei ole kykyä eikä voimia pitää puoliani. Jaksaminen on tämän vuoksi välillä todella vaikeaa. Toivon monesti kuolemaa, mutta en tohdi itseäni nirhata ettei lapsille tule traumoja.

Haluaisin lääkityksen, mutta pelkään leimautumista. Miten sen voisi mahdollisimman vähin äänin saada?

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
27.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap: Oletko miettinyt, että haluaisit jopa parantua masennuksesta, vai kelpaako pelkät pillerit?

Vierailija
2/8 |
27.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei se mies siitä paremmaksi muutu vaikka lääkitsisit itseäsi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
27.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samassa tilanteessa minulla oli halu parantua masennuksesta ja lääkkeet olivat viimeinen ei ensimmäinen vaihtoehto.

Vierailija
4/8 |
27.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap, mene vaikka yksityislääkärille juttelemaan. Tosin ei siitä mitenkään leimaudu, että elämä on rankkaa. Lääkityksen pyytäminen osoittaa, että tunnet vastuuta itsestäsi ja läheisistäsi. Itse tarvitsen jatkuvan mielialalääkityksen enkä pidä sitä yhtään sen kummempana kuin jotain ravintolisää tai iltalenkkiä. Luulen, että aika moni juo samaan ongelmaan viiniä/olutta, mikä on paljon huonompi vaihtoehto.

Vierailija
5/8 |
27.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nykyään varmaan joka toisella on jo masennus, joten ei siitä mitää leimaa saa. Sen kun varaat terveyskeskuksesta lääkäriltä ajan ja pyydät lääkityksen.

Vierailija
6/8 |
27.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nykyään varmaan joka toinen popsii masennuslääkkeitä. Ei hyvä.

Vierailija
7/8 |
27.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="27.09.2014 klo 04:39"]Nykyään varmaan joka toinen popsii masennuslääkkeitä. Ei hyvä.
[/quote]

Masennuslääkkeillä on useita eri indikaatioita

Vierailija
8/8 |
27.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap., kerro lääkärille tilanteesi ja kysy kokeeksi masennuslääkitystä. Ja terapiaa tai edes keskusteluapua.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kahdeksan seitsemän