Olen toivottoman ihastunut töissä käyvään vartiaan. Miten unohtaa hänet?
Olen jopa nähnyt uniakin tästä vartijasta. Ongelma on että vaikka itse olisinkin vapaa, hän ei ole ja käsittääkseni elää vakaassa parisuhteessa ja on lisäksi kolmen pojan isä.
Mutta on se niin ihana ja vieläpä syötävän hyvännäköinen! Olen jo vuoden ajan katsellut häntä ajatellen että pääsispä sen kainaloon ja toivon ettei hän ole nähnyt/tajunnut ihastustani. Miten saisin hänet pois mielestäni?
Kommentit (10)
Aika lailla tuttua.. Tosin hän on näyttänyt jonkun sortin kiinnostusta. Mutta mihinkään työpaikkaromansseihin en voi varatun kanssa alkaa. Ihailen läheltä mutta kaukaa.
Hyvä tietää etten ole ainoa joka pähkäilee tunteittensa kanssa. Tai onko se sittenkin huono asia koska siitä ei seuraa mitään hyvää...
Mutta vaikka tuo vartija olisi mun unelmien mies, en silti ala toisten suhteita laittamaan karille. Siksi kysyisinkin miten saisin hänet mielestäni.
Mikä on vartia? Haltia, jolla on taisteluananas?
Mäkin luulin että kyse on Anterosta :D
[quote author="Vierailija" time="26.09.2014 klo 23:55"]
Mikä antero, valistakaa tyhmää!
[/quote]
vartia.
[quote author="Vierailija" time="26.09.2014 klo 23:58"][quote author="Vierailija" time="26.09.2014 klo 23:55"]
Mikä antero, valistakaa tyhmää!
[/quote]
vartia.
[/quote]
Sen päättelin, mutta onko täällä joku muu ketju jostain toisesta vartiasta.
hah, mä olen miettinyt samaa yli puoli vuotta. Itse olen ihastunut poikani futisvalmentajaan ja tuntuu ettei tää tunne mene niin vaan ohi :(. Ollaan siis molemmat naimisissa ja miehellä ei onneksi hajuakaan tunteistani.