Meillä menee 400 kuussa ruokaan.
Kaksi aikuista, yksi teini, kaksi koiraa. Ihan itsekin hämmästyin!
Kommentit (28)
Tosi vähän. Syöttekö 2 krt. Päivässä lämpimän ruoan? Onko joka aterialla lihaa? Kiinnostaa, kun meillä aika isot kauppalaskut (2 aikuista ja yksi teini).
Vierailija kirjoitti:
summan suuruutta vai pienuutta?
Pienuutta. Kuitenkin kaikki meidän ateriat tuossa.
Vierailija kirjoitti:
Tosi vähän. Syöttekö 2 krt. Päivässä lämpimän ruoan? Onko joka aterialla lihaa? Kiinnostaa, kun meillä aika isot kauppalaskut (2 aikuista ja yksi teini).
Teinillä on ollut eväät eli hän syö arkisin välillä vain yhden lämpimän, me vanhemmat kaksi. Syömme paljon kasvisruokaa.
ap
On vähän. Meillä n 1000, ollaan nelihenkinen perhe.
Meillä menee 500-600€, 2hlö. Mies syö päivällä töissä.
Mulla menee yksin 800€/kk ruokaan.
Meillä 2 aikuista ja 2 lasta. Ruokaan menee korkeintaan 500e. Ihan normaalia kotiruokaa syödään, herkkuja ostetaan pari kertaa viikossa.
Mulla menee toi yksin kuussa ruokaan. Mutta en toki pihistele, tykkään hyvästä ruuasta.
Vierailija kirjoitti:
Mulla menee toi yksin kuussa ruokaan. Mutta en toki pihistele, tykkään hyvästä ruuasta.
Me syömme hyvin.
ap
Halvalla pääsette. Meillä kaksi aikuista ja akvaariokalat, eikä tuo määrä riitä alkuunkaan. Pitäis kyllä alkaa laihduttaan.
Yksi aikuinen ja yksi teini, ei lemmikkejä, menee ehkä 75e viikossa. Eli 300 kuussa. Plus ulkona syöminen ehkä vielä 2x kuussa eli lähemmäs 350 menee! Mielestäni en liikaa pihistele, mutta tehdään kyllä itse ruoka lähes joka päivä vs. valmiit tai puolivalmiit - herkkuihin menee kyllä turhan paljon.
Meillä menee kanssa 500-600€ kuussa, 2 aikuista ja kissa. Ostetaan kyllä just sitä mistä tykätään, tarjouksia ja punalapputuotteita ostetaan vaan jos sopiva sattuu eteen.
Yhellä Sannalla meni tonni eikä sillä ole edes koiria
Sä voisit tehdä jonkun oppaan mitä jaettaisiin kaikille "tukisiakkaille" miten syödä halvalla hyvin 2aikuista, teini ja ne koirat kun tuntuu että suurella osalla jo niihin koirien ruokiin menee tuon verran.
Toihan on tosi hyvin! Katsottiin just paljon meillä kahdella oli mennyt yhteensä ruokaan heinäkuussa (ruokakauppa + wolt/foodora) ja summa oli n. 1500e…Jep, ihan järkyttävää, enkä tajua miten on ees mahdollista. Ja siis ei todellakaan olla ruokakaupasta ostettu ees mtn ”luksustuotteita” (sisäfilettä, kalaa, juustoja, viinejä tms).
Mut järkytti kyllä niin pahasti et laitettiin nyt ravintolatilaukset täysin tauolle ja katsotaan tosi tarkkaan, mitä ostetaan ruokakaupasta.
No paljonkos teillä menee maassa ruokaan? ;)
Meillä menee ruokaviineihin ja tupakkaan 400 euroa kuussa. Kaksi aikuista.
Vierailija kirjoitti:
Mulla menee yksin 800€/kk ruokaan.
30 päivää x 25,- olisi 750,- kuussa.
Mitä ja missä sinä siis syöt?
Ei kuulosta pahalta oikeasti.