Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Lääkärissä käynti ja työkaverin "asiasta lörpöttely"

Vierailija
24.09.2014 |

Olen töissä päiväkodissa. Kävin eilen lääkärissä työajalla ja menostani tietenkin kerroin työkaverille jo hyvissä ajoin. Lääkärissä käyntiin oli melko arkaluontoinen syy, joka ei näy mitenkään päällepäin, missään tilanteessa.

Kun tulin takaisin työpaikalleni, osa lapsista oli herännyt uniltaan ja ensimmäinen kysymys mitä kuulin, oli: "Minna, miks sä olit lääkärissä?" Keksin äkkiä kertoa, että jalkani on hiukan kipeä (joka ei siis ollut totuus). Tätä samaa jankattiin iltapäivään asti jolloin vanhemmat tuli hakemaan lapsiaan.

Olin ihan oikeasti ihmeissäni työkaverin käytöksestä, kyllähän muutkin lääkärillä käyvät, mutta aikuisten ihmisten luulisi osaavan olla korrekteja ja vastata lapsille heidän asiasta kysyessään esimerkiksi että "Minna kävi vain asioilla, tulee hetken päästä takaisin."

Toki saatan kuulostaa tavalliselta mielensäpahoittajalta jonka mielestä kaikki on aina väärin tehty, mutta ei, en sellainen ole.
Mielestäni lasten eikä heidän vanhempiensa tarvitse tietää henkilökunnan lääkärikäynneistä.

Asiaan suhtautumiseeni saattaa vaikuttaa tuo syy miksi lekurilla välillä käyn (nyt oli eka kerta kun jouduin työajalla käymään), syy todella on henkilökohtainen ja paljon stressiä aiheuttava, MUTTA luulen että samoin suhtautuisin vaikka syy käyntiini olisikin ollut esim. syylän poisto.

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
24.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hohhoijaa...

Vierailija
2/4 |
24.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noita ihmistyyppejä ilman minkäänlaista sosiaalista korrektiutta tapaa ihan jokaisessa työpaikassa. Usein oon ihmetellyt miten ne ees pääsee töihin jossa tarvitaan sosiaalista kanssakäymistä :O

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
24.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisit sanonut, että mulla on sukupuolitauti, jonka saa kun on miesten kanssa ja kyseinen työkaveri kertoo mikä se on. 

Vierailija
4/4 |
24.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="24.09.2014 klo 06:46"]Olisit sanonut, että mulla on sukupuolitauti, jonka saa kun on miesten kanssa ja kyseinen työkaveri kertoo mikä se on. 
[/quote]

No täähän ois ollu hyvä :D
-AP