Lue keskustelun säännöt.
Alue: Vauvakuume, synnytys ja taaperot
Voisinko?
22.09.2014 |
Koska on järkevää tehdä raskaustesti? Aikaisin aika milloin voi sen tehdä, jotta se voisi varmuudella näyttää plussaa? Siis jos on raskaana.
Kommentit (3)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Alue: Vauvakuume, synnytys ja taaperot
Moikka! Kannattaa tehdä vasta, kun menkat on myöhässä! Tämä tietysti vaati sen, että tiedät oman kiertosi pituuden. Jos tiedät koska ovulaatio on tapahtunut, kannattaa siitä odottaa muutama viikko ennen testin tekemistä. Se, koska plussa testiin ilmestyy, jos on raskaana, vaihtelee todella paljon. Toiset saavat haamun herkkään testiin jo neljä päivää ennen menkkojen oletettu alkamispäivää, toiset vasta myöhemmin. Tsemppiä!