Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mies on koko ajan väsynyt

Vierailija
21.09.2014 |

Vetelee nytkin tuolla jo sikeitä, mua ei väsytä yhtään. Sanoi just 5 min sitten että on niin väsynyt koko ajan että pakko taas mennä nukkumaan. Läheisyyttä on todella harvoin. Oon vähän ihastunut mun työkaveriin, tuntuu että ajattelen sitä aina tälläsinä hetkinä. Nytkin tekisi mieli olla jossain ihan muualla kuin kotona kattomassa miehen nukkumista. Meillä olis kivaa yhdessä, jos mies jaksaisi välillä panostaa suhteeseen. Mutta kun ei jaksa niin alan jo miettimään muita ratkaisuja... En vaan haluais erota, kaikki on hyvin silloin kun mies on läsnä eikä vaan valita väsymystään.

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
21.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tekeekö paljon töitä tai onko joku muu selkeä syy miks aina on väsyny?

Vierailija
2/11 |
21.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt on ollut todella paljon töissä, noin viikon-parin päästä alkaa heidän projekti helpottaa. Mut on se silti todella usein väsynyt, myös kun oltiin kesälomalla.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
21.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="21.09.2014 klo 00:17"]Nyt on ollut todella paljon töissä, noin viikon-parin päästä alkaa heidän projekti helpottaa. Mut on se silti todella usein väsynyt, myös kun oltiin kesälomalla.
[/quote]
Onko tullu mieleen lääkärissä käyminen? Eihän se nyt normaalia ole jos ihmistä aina väsyttää, oli töissä tai lomalla...

Vierailija
4/11 |
21.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap:lle.
Ihan kuin mun kirjoittama. Ei voi olla totta!

Vierailija
5/11 |
21.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="21.09.2014 klo 00:18"][quote author="Vierailija" time="21.09.2014 klo 00:17"]Nyt on ollut todella paljon töissä, noin viikon-parin päästä alkaa heidän projekti helpottaa. Mut on se silti todella usein väsynyt, myös kun oltiin kesälomalla.
[/quote]
Onko tullu mieleen lääkärissä käyminen? Eihän se nyt normaalia ole jos ihmistä aina väsyttää, oli töissä tai lomalla...
[/quote]

No yritin ehdottaa että alkais kans syömään vitamiineja ja harrastamaan liikuntaa, mutta ei. Juo olutta aika paljon ja sekin tietysti väsyttää. Ei vaan itse tajua tehdä noille asioille mitään vaikka aina vihjailen noista jutuista. Ap

Vierailija
6/11 |
21.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="21.09.2014 klo 00:20"]Ap:lle.
Ihan kuin mun kirjoittama. Ei voi olla totta!
[/quote]

Mikä teillä on syynä väsymykseen? Ja onko tilanne kestänyt kauan? Ap

Vierailija
7/11 |
21.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kilpirauhasen vajaatoiminta väsyttää ja on tosi yleistä. Se selviää verikokeista.

Vierailija
8/11 |
21.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä sikäli sama tilanne että mies koko ajan väsynyt, mutta sikäli eri että en ole kiinnostunut kenestäkään toisesta. Miehen väsymys johtuu vuorotyöstä, ja lisäksi taustalla on yt-neuvottelut, irtisanotuksi tuleminen ja uusi työ opetteluineen ja työmatkoineen. Hän on siis oikeastaan aikamoisen uupunut ollut jo jonkun aikaa, sekä henkisesti että fyysisesti. Minä olen ottanut sellaisen asenteen että teen parhaani sen eteen että hän toipuisi ja tokenisi tuosta ja ehkä jossain vaiheessa alkaisi katsella ei-kolmivuorotyötä. Sitten meilläkin ehkä voisi olla enemmän yhteistä aikaa, joka olisi jotain muutakin kuin sitä että toinen haukottelee tai kuorsaa :) Mutta tässä vaiheessa on vaan hyvä että hän nukkuu niin paljon kuin pystyy. Minun vastuullani on tehdä oma elämäni mahdollisimman mukavaksi sillä aikaa.

Vierailija
9/11 |
21.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eipä ole ihme, että meni nukkumaan. Kello oli 0.05, kun kirjoitit viestiäsi. Tavallisesti ihmiset menevät unten maille paljon aikaisemmin. 

Vierailija
10/11 |
21.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viekää vauva kahdeksi päiväksi hoitoon ja sinä aikana laitatte tunnin välein nyrkillisen voita kattilaan, sulatette sen ja juotte. Auttaa varmasti.

Vierailija
11/11 |
21.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="21.09.2014 klo 00:41"]Viekää vauva kahdeksi päiväksi hoitoon ja sinä aikana laitatte tunnin välein nyrkillisen voita kattilaan, sulatette sen ja juotte. Auttaa varmasti.
[/quote]

Täh?! :D meillä ei ole lapsia. Ap