Joku piinaa minua ja kuollutta miestäni
Nyt tämä alkaa mennä liian pitkälle. Pakko avautua kun ahistaa niin paljon ja vielä on viikonloppua jäljellä aika pitkään.. Eli siis, avomieheni (ei oltu naimisissa) menehtyi vajaa vuosi sitten erääseen sairauteen. Tässä on itsellä vielä suruaika pahasti kesken ja työtä senkin kanssa tietysti. Mutta joo, eli minä jäin asumaan asuntoomme (minun omistusasuntoni) ja hautajaisten jälkeisellä viikolla siivoilin kotona niin postilaatikosta tippui kirjekuori , otsikolla "osanottoni" ja kuoren sisällä( jostainsyystä) enkunkielinen onnitttelukortii jossa kannessa pikkupoika ilmapallojen kanssa ja kortissa etukannessa teksti "for YOUR happy day!". Sisäkannnessa itsekirjoitettu teksti: Rakas ---- (mieheni nimi). suru vai onni? Ken tietää. Osanotot, suren, tiedät sen. Ja allekirjoitus koukeroinen josta en saanut selvää. Menin tietysti hysteeriseksi enkä oikein muista loppuillasta mitään. Sen verran ihme kortti että vaistosin ettei ihan mikää perusjuttu ollut. Ja niin, kortti tuli ilman merkkiä ja leimaa ja postinkantoajan ulkopuolella..
No, nyt tasaiseen tahtiin on tullut ihme juttuja. Mieheni nimellä tilataan mm. pizzaa kotiimme, parinkukkalähetystä (en ees tienny et suomessa tommosta) minulle mieheni nimellä, outoja puhelinsoittoja, valokuvia tiputettu postiluukusta.
Tänään , mieheni haudalle (!!!) oli ilmestynyt outo kukka ja kortti jossa saman ihmisen allekirjotus kun ekassa kortissa joka tulinkotiini. En tiedänkauan on olllu siinä koska olin vanhemmillani tämän viikon ja tulin vasta tänään kotiin. Mitä voin tehdä ja mitä tää ihan totta on :(
Kommentit (53)
Kuulostaa kamalalta. Ihan poliisiasia taitaa olla.
[quote author="Vierailija" time="20.09.2014 klo 15:20"]
Soita poliisit
[/quote]
millä perusteella? Ei toi valitettavasti täytä ees kotirauhan rikkomisen tunnusmerkkejä! Eikä hautarauhan...
Jos totta niin kuulostaa hurjalta. Toivottavasti olet säästänyt kaiken. Ota yhteys poliisiin.
Miehelläsi taisi olla toinen nainen, joka nyt häiriköi?
No onhan toi nyt jonkinlaista vainoamista jo. Poliisille kannattaa ilmoittaa, niin on sitten kuitenkin siellä merkinnät vaikkei tutkintaa nyt aloitettaisikaan. Joskus myöhemmin voi olla ihan hyvä että nuo on viety kirjoihin ja kansiin.
Onko pizzat maksettu?
Onko miehesi ne sulle tilannut?
[quote author="Vierailija" time="20.09.2014 klo 15:24"]
Miehelläsi taisi olla toinen nainen, joka nyt häiriköi?
[/quote]
Vähän kuullostaa kyllä siltä.. Sairasta.
Miehelläsi ollut toinen nainen ja tämä nainen on juuri synnyttänyt kenties miehen kuolinpäivänä lapsen miehellesi? Nainen siellä samaan aikaan surusta ja onnesta sekaisin miettii pitäisikö sinulle kertoa asiasta ja kuinka sen tekisi. Ainekset vaikka ihan elokuvaan, alahan käsikirjoittaa!
Soita poliisit