Onko tässä ylähuuleen laitettu "vähän" täyteainetta?
Kommentit (11)
Muuttunut koko tyyppi ja blogi. Ei kiinnosta enää.
Ihan perusnätti ja silleen - varmaan jossain määrin kauniskin monen mielestä, älkää käsittäkö väärin, mutta hiukan hukkaan menee.
Peruslook on sellainen mukavan lastentarhatädin look. Hän ei näytä vaaralliselta, ei viettelevältä, ei söpöltä, ei seksipommilta.Näen kyllä, että yritystä on ja paljon. Siitä toki propsit, vaikka minulle tulee vaikutelma, että hän tavoittelee lookia, jota ei voi saada. Tahtoisi olla tv-sarjojen kaunis businesnainen (tai vaihtoehtoisesti juristi), mutta kun se lastentarhan täti paistaa läpi.
Sama juttuhan se hiukan on itsellä. Minua on aina sanottu söpöksi ja jossain vaiheessa tahdoin kovasti olla karskin komea. Ajoin hiukset siiliksi ja kasvatin sängen. Muutin pukeutumista. Näin jälkikäteen tiedän, ettei se vain toiminut ja olenkin sittemmin rakentanut omalle luontaiselle pohjalleni.
No, tämä oli minun analyysini. Kuvan naista en tunne enkä tiedä taustoja.
[quote author="Vierailija" time="20.09.2014 klo 13:12"]
Tahtoisi olla tv-sarjojen kaunis businesnainen (tai vaihtoehtoisesti juristi), mutta kun se lastentarhan täti paistaa läpi.
[/quote]
Tuo kyseinen henkilö on oikeasti menestynyt bisnesnainen, joten ei tarvitse yrittää teeskennellä sellaista.
Iiiiiiihhihih! Kuolisin, jos näyttäisin tuollaiselta! XD
t: luonnonkaunis :)
[quote author="Vierailija" time="20.09.2014 klo 13:22"]
[quote author="Vierailija" time="20.09.2014 klo 13:12"]
Tahtoisi olla tv-sarjojen kaunis businesnainen (tai vaihtoehtoisesti juristi), mutta kun se lastentarhan täti paistaa läpi.
[/quote]
Tuo kyseinen henkilö on oikeasti menestynyt bisnesnainen, joten ei tarvitse yrittää teeskennellä sellaista.
[/quote]
Ahaa, okei.
Mutta en tarkoittanutkaan varsinaisesti hänen ammattiaan (unohdin toki mainita) vaan sitä, että nk. luontainen (ulkoinen) tyyli ei ole sellainen. Siksi tulee "päälle liimattu" vaikutelma.
[quote author="Vierailija" time="21.09.2014 klo 11:09"]
Rahalla saa ja hevosella pääsee.
[/quote]
Joo, joo, mutta miksi sillä rahalla pitää pilata oma ulkonäkö?
[quote author="Vierailija" time="21.09.2014 klo 11:07"]
nelonen ei varmasti ole mies
[/quote]
Olen aivan varmasti.
En tietenkään mikään äyhöttävä persu (jos se on sun määritelmä "tosimiehestä") mutta on mulla munat eli mieheksi lasketaan.
Ai vähän? On se kumma että vielä keski-ikäisenä ihminen luulee että enempi on parempi joka asiassa paitsi luonnollisessa vanhenemisessa. Taivas minua varjelkoon ankkahuulilta vanhanakin.