Tiina Jylhä Suomen kissanainen (kuva)
Siis herrajumala sentään, tämä nainen on pilannut kasvonsa. Eikö "kauneusyrittäjällä" ole lainkaan esteettistä silmää?
Kommentit (23)
Eikö hän itse huomaa, että on jotenkin turvoksissa?
Luulee tulevansa kauniimmaksi.
Ja kun se alunperin olikin kaunis..
Miksi nuo kulmakarvat on piirretty noin ylhäälle???
No mitä vikaa tuossa nyt on? Ehkä mun makuun liian vahva meikki, mutta so what.
Mua häiritsee toi yliampuva kasvojen leikkely. Silmät kuin possulla, kun kiristetty niin kovasti. Lumivalkoiset hampaat.
Minkä ikäinen hän on? Veikkaus: 56 vuotta.
Catwoman vs. Tiina Jylhä. Yhtäläisyyttä on...
JYLHÄ ENNEN JA NYT , On tosiaan muuttunut.
[quote author="Vierailija" time="19.09.2014 klo 20:02"]http://aijaa.com/p6BVT3
JYLHÄ ENNEN JA NYT , On tosiaan muuttunut.
[/quote]
Jestas se on ollut kaunis. Miksi, oi miksi, se meni noihin leikkauksiin!
Jylhä on ollut upea nuorempana. Vaikka itsekin treenaan niin Tiinalla se on mennyt överiksi plus liiat kauneusleikkaikset, sääli
Jos olis mies niin saisi runsaasti pillua tolla naamalla (tottakai kulmakarvat olis normaalit, mutta muuten siis toi naama).
Jotenkin tuntuu siltä että tämän muodonmuutoksen taustalla on ehkä leikkausten sijaan tuo överiksi vedetty treenaus, koko nainen on muuttunut tosi maskuliiniseksi.
[quote author="Vierailija" time="19.09.2014 klo 20:16"]
Jotenkin tuntuu siltä että tämän muodonmuutoksen taustalla on ehkä leikkausten sijaan tuo överiksi vedetty treenaus, koko nainen on muuttunut tosi maskuliiniseksi.
[/quote]
Totta. Ihan selvästi vetänyt hormoneja.
Ridgelläkään ei ole tollasta leukaa
Tiinan ääni on todella maskuliinen, sellainen matalan käheä. Jossain ohjelmassa kokkasi itselleen, söi vain paistettua broiskua kasviksilla ilman rasvaa tai muuta, pieni annos sellaista kuivaa ruokaa...
[quote author="Vierailija" time="19.09.2014 klo 19:54"]
Mua häiritsee toi yliampuva kasvojen leikkely. Silmät kuin possulla, kun kiristetty niin kovasti. Lumivalkoiset hampaat.
[/quote]
Kulmiltaan ja silmiltään muistuttaa nyrkkeilijä Tysonia matsin jälkeen.
Tapehan on tunnettu hormonien käyttäjä, tuskin tiina on hänen seurassaan ilman ollut.
[quote author="Vierailija" time="19.09.2014 klo 19:59"]http://aijaa.com/PoXUWf
Catwoman vs. Tiina Jylhä. Yhtäläisyyttä on...
[/quote]
Jestas että se on ruma.
Ai kamala... Veikkaan, että lady itse kuvittelee muiden sitten olevan vain kateellisia sohvaperunoita. oIKEASTI Ikää on jo vaikea sanoam se voi olla mitä vain 60 kieppeillä.
Eikun 1962 syntynyt?!
Joo, huh .. Ikää on? Jos yli 70 , hyväksyn..