Lidl myy tissiliivejä vain isoille tytöille!
Kertoo paljon asiakaskunnasta, kun tarjousliivejä myydään vain ympärysmitalla 80 ja 85. Missä on normaalipainoisten ja hoikkien koot? Ja kuinka tuo kuvaston malli ei muka ole ympärysmitaltaan pienempi?
Kommentit (11)
Eikö 80 ole normaalipainoisten ympärysmitta?
Ostan 80C, 172 cm, 63 kg. Oikein hyvä hintalaatusuhde, 5.99 €.
Lidl ei ap:n onneksi ole ainoa putiikki, joka rintsikoita myy. Tilaa vaikka netistä, jos teidän peräkylällä on vain Lidl.
Kyllä siellä toisinaan on liivejä myös pienemmällä ympärysmitalla, mutta niissä on vain B- tai korkeintaan C-kuppeja. Minun kokoni on 75 D, eikä Lidlissä ole koskaan sitä kokoa. Onneksi on muita kauppoja. - Niin ja olen 6 kg ylipainoinen, tiedoksi sille joka puhui "normaalipainoisten ympärysmitasta".
Lidl on mummojen kauppa. En ikinä ostais sielt vaatetta.
Hehe, 80 ylipainoisten ympärysmitta :D Tai sitten vain leveäselkäisten tai urheilullisten. t. 85B, 168 cm/54 kg
Miesten vaatteita taas löytyy ainoastaan pienikokoisia, onkohan mallia otettu keskiverto saksalaisperheestä.
njoo, ja hirveän isoja kuppikokoja ovat.
t. a-kupit omistava
[quote author="Vierailija" time="20.09.2014 klo 20:20"]Miesten vaatteita taas löytyy ainoastaan pienikokoisia, onkohan mallia otettu keskiverto saksalaisperheestä.
[/quote]
Eikun Lidl on köyhien kauppa. Köyhät naiset on lihavia ja miehet ruipeloita. Niin se vaan yleensä menee.
(Tää vois kuulua myös siihen "mielipiteet, jouta ei saa sanoa ääneen " -ketjuun)
Mille ihmeen isoille tytöille? Tarkoitatko teini-ikäisiä?
No voi. Olen pahoillani ettet voi ostaa tissiliivejäsi Lidlistä. :(