Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mikä tarve miehillä on kommentoida ja arvostella naisten ulkonääköä?

Vierailija
22.08.2021 |

Esim. somessa

Kommentit (54)

Vierailija
1/54 |
22.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

He luulevat että kaikki on heitä varten, joten heidän täytyy ilmoittaa naiselle mikäli hänen ulkonäkönsä miellyttää tai ei miellytä. Lisäksi yleinen aggressiivisuus ja pakkomielle "laittaa ylpeät naiset ruotuun" sanomalla että "et sinä nyt niin kaunis ole". He myös ajattelevat että naiselle pahin loukkaus on se, että joku mies ei häntä halua.

Vierailija
2/54 |
22.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja miltä nämä herrasmiehet mahtavat itse näyttää? 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/54 |
22.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luultavasti sama tarve, kuin tämän palstan naisilla kommentoida miehen elimen kokoa, ulkonäköä, varallisuutta ja yleistä miellyttävyyttä? :)

Vierailija
4/54 |
22.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

No kun naiset itse menevät kaiken maailman missikisoihin ulkonäköänsä esittelemään ja arvosteluttamaan, niin ihmekö tuo, että naisten ulkonäköä sitten arvostellaan. 

Vierailija
5/54 |
22.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No kun naiset itse menevät kaiken maailman missikisoihin ulkonäköänsä esittelemään ja arvosteluttamaan, niin ihmekö tuo, että naisten ulkonäköä sitten arvostellaan. 

Öö, ei some ole mikään missikisa. laittaa miehetkin kuvia someen .

Vierailija
6/54 |
22.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Somessa erityisesti naisten kohdalla kaikenlainen kuvien muokkaaminen ja filtteröinti korostaa ulkonäön merkitystä. Näin naiset antavat sellaisen viestin, että juuri se ulkonäkö on heissä tärkeää. Ihmekö tuo sitten, jos sitä ulkonäköä arvostellaan.

Vierailija
7/54 |
22.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei some olekaan missikisa, mutta missikisat muokkaavat sitä tapaa, miten naisiin suhtaudutaan. Se suhtautuminen siirtyy sitten someen ja kaikkialle.

Vierailija
8/54 |
22.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Luultavasti sama tarve, kuin tämän palstan naisilla kommentoida miehen elimen kokoa, ulkonäköä, varallisuutta ja yleistä miellyttävyyttä? :)

Ei ole mitenkään sama asia .Naiset eivät yleensä mene esim. jonkun somekuviin kommentoimaan oksennusemojeja tai kertomaan kuinka läski possu joku mies on.

Vierailija
9/54 |
22.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Puhutaanko tässä taas asiallisesti omasta puolisosta ja haetaan vertaistukea vai oksennatteko miesv ihaanne palstalla?

Vierailija
10/54 |
22.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Somessa erityisesti naisten kohdalla kaikenlainen kuvien muokkaaminen ja filtteröinti korostaa ulkonäön merkitystä. Näin naiset antavat sellaisen viestin, että juuri se ulkonäkö on heissä tärkeää. Ihmekö tuo sitten, jos sitä ulkonäköä arvostellaan.

Kiinnittät huomiota vain niihin jotka muokkaa kuviaan?

Vierailija
11/54 |
22.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kiinnittät huomiota vain niihin jotka muokkaa kuviaan?

En, vaan kiinnitän huomiota siihen, että kovin moni nainen muokkaa kuviaan. Huomattavasti useammin nainen muokkaa kuviaan kuin mies. 

Vierailija
12/54 |
22.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei some olekaan missikisa, mutta missikisat muokkaavat sitä tapaa, miten naisiin suhtaudutaan. Se suhtautuminen siirtyy sitten someen ja kaikkialle.

Ja kukahan ne missikisat on keksinyt? Ihan naisten oma idea vai? ;) Ei todellakaan.

Vierailija
13/54 |
22.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikä tuo rajoitu someen! On tultu kertomaan mielipide ulkonäöstäni ihan livenä! Tätä ei ole ennakoinut mikään kanssakäyminen kyseisen henkilön kanssa, mutta silti ovat ajatelleet oikeudekseen kertoa mielipiteensä ulkonäöstäni.

Vierailija
14/54 |
22.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Milloin näin viimeksi komean suomalaisen miehen...hmm..en muista? 

Vierailija
15/54 |
22.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Puhutaanko tässä taas asiallisesti omasta puolisosta ja haetaan vertaistukea vai oksennatteko miesv ihaanne palstalla?

Kysymys oli ihan asiallinen. Voisitte miehet sitten itse vastata asiallisesti jos ei muut vastaukset miellytä tai ole muka totuudenmukaisia.

Vierailija
16/54 |
22.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehekkäästi pukeutuneen, hyvältä tuoksuvan, hyvin käyttäytyvän ja puoleensavetävän miehen? Miksi en muista sellaista? Sellaisen joka vetää jollain tavalla seksuaalisesti puoleensa? 

Vierailija
17/54 |
22.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ja kukahan ne missikisat on keksinyt? Ihan naisten oma idea vai? ;) Ei todellakaan.

Jos naiset eivät olisi missikisoihin halukkaita, niin luulisitko, että niitä missikisoja järjestettäisiin? Kuinka moni nainen menee missikisoihin siksi, että häntä pakotetaan menemään? Ei ketään pakoteta. Itse naiset niihin haluavat. Jotkut menevät missikisoihin uudelleen, jos eivät ensi yrittämällä menesty. Ja jos ei vieläkään nappaa, niin etsivät toisen kauneuskilpailun.

Vierailija
18/54 |
22.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä tarve naisilla on laittaa itsestään tissivakoja 1000 suptimen läpi someen?

daa!?

Vierailija
19/54 |
22.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eikä tuo rajoitu someen! On tultu kertomaan mielipide ulkonäöstäni ihan livenä! Tätä ei ole ennakoinut mikään kanssakäyminen kyseisen henkilön kanssa, mutta silti ovat ajatelleet oikeudekseen kertoa mielipiteensä ulkonäöstäni.

Minä olen mies. Minullekin tuntemattomat naiset ovat tulleet kertomaan mielipiteitään ulkonäöstäni monta kertaa.

Vierailija
20/54 |
22.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mikä tarve naisilla on laittaa itsestään tissivakoja 1000 suptimen läpi someen?

daa!?

Mikä tarve sinulla on huomioida tälläisiä naisia? huomioisit vaikka niitä kilttejä siveellisiä naisia