Miehen hyllyvä läski, miten voi kiihottua??
Kommentit (17)
Vierailija kirjoitti:
Helposti.
mies45, 125kg
...eli kiihotut muista läskeistä miehistä? Koska sitä Ap käsittääkseni kysyi, ei sitä voiko se mies kiihottua.
Muttei omat läskit siis haittaa? Miten ulotutte toistenne olennaisiin osiin?
Vierailija kirjoitti:
Helposti.
mies45, 125kg
No, homous on ihan ok
No, olen melko varma etten kiihotu sinusta myöskään joten eikö se ole aika lailla win-win.
Vierailija kirjoitti:
No, olen melko varma etten kiihotu sinusta myöskään joten eikö se ole aika lailla win-win.
Minä olen hoikka ja mieheni lihava,miksi otat tähän sinut mukaan??
Sanot että tahdot muita miehiä kunnes mies on laihduttanut.
Itse en pysty. Todennäköisesti eroaisin, jos mieheni painaisi yli 100kg (on nyt 69kg). En vain pysty kuvittelemaan itseäni nukkumassa ja harrastamassa seksiä miehen kanssa, joka on huomattavan ylipainoinen.
Luonnollisesti hyväksyn ja ymmärrän, että mieheni ajattelee samalla tavalla minusta.
Vaikka miten yrittäisin ajatella syvällisesti, keskittyä persoonaan ja sisimpään, niin en mahda sille ajatukselle mitään, että seksiä haluan vain normaalipainoisten (tai sitä lähellä) olevien miesten kanssa.
Mietin samaa ainakun mediassa näkyy näitä kehopositiivisuudesta paasaavia läskejä.
En kiihotu läskeistä, puistattaa.
Minusta taas laihat luikut joilla luut näkyy ja kolisee on kamalia. Pikkuisen pullea nallemainen mies olisi paras.
Olen itse vähän pullukka ja minusta kiinnostuvat hoikat, suorastaan laihat miehet. No onneksi ovat kasvoista komeita!
Vierailija kirjoitti:
Minusta taas laihat luikut joilla luut näkyy ja kolisee on kamalia. Pikkuisen pullea nallemainen mies olisi paras.
Olen itse vähän pullukka ja minusta kiinnostuvat hoikat, suorastaan laihat miehet. No onneksi ovat kasvoista komeita!
Nautinnot näkyy kehossa päällekin. Jos se on ruoka. Harmi, että posketkin kasvaa.
Sun pitää tukea miestä laihdutukseen,ostaa salikortti, menkää yhdessä juoksemaan kans, kokkaat miehelle hyvät ruuat...
Vai miten se menikään naisten kans samassa tilanteessa.
Helposti.
mies45, 125kg