Puolinuttura, mikä tää juttu on?
http://www.media.sanomamagazines.fi/files/menaiset/images/articles/120348/1400829987_620x0_radalla_warner3__kopio.jpg
http://media-cache-ak0.pinimg.com/236x/c0/71/2f/c0712f6c9b51f635183f8ee4358ae654.jpg
Siis tällainen. Helsingin hipsterialueilla joka toisella, miehellä tai naisella, on tuollainen puolinuttura. Näyttää tajuttoman typerältä, etenkin yhdistettynä siihen yli-isoon neuletakkiin ja lenkkareihin.
Voisiko joku kertoa, mistä tämä villitys on lähtenyt liikkeelle ja MIKSI? Tulee melkein ikävä hipsterien Pikku Myy -nutturaa, jota ei hetkeen ole yhdelläkään vastaantulijalla näkynyt...
Kommentit (22)
Tuo on, ystäväni, maailman helpoin ja huolettomimman näköinen kampaus! Ja minä, kuten moni muukin ikäiseni nuori, olen pyöräytellyt noita puolinutturoita jo kauan aikaa.
Mikä vika Pikku Myy -nutturassa? Pakko saada tukka pois silmiltä enkä osaa muita kampauksia.
Pikku Myy-nuttura on ihan kiva, tuo saakelin samuraipaska on aivan järkyttävä. Joillekin harvoille miehille saattaa sopia ihan jopa ok, mutta poikkeuksetta jokainen nainen jolla olen tuollaisen nähnyt on näyttänyt naurettavalta.
Eka linkki uudelleen, nyt pitäisi toimia
Kuinka tuollainen tehdään? Etsisin tutorialin YouTubesta jos tietäisin mikä on puolinuttura englanniksi.
Tuo toka kuva näyttää siltä kuin olis "torttu" pään päällä. Toivottavasti tää on joku ohimenevä pikatrendi.
Parempi toi toinen kuva oli kun toi annan kampaus! Itse en ole hipsteri mutta mulla on joskus puolinuttura, mutta se on tuolla takana, vähän niinku missä normi ponnari on.
Katsoin just Annan Right here front of you videon ja mietin, että mikä hemmetin tökö sillä on koko ajan päässä ja miksi. Ah, kampaus! MUKA.
Tätä myötähäpeän määrää, jos siihen edes pystyisin. Ei vittu!
Sori, yritin vaan että saanko kuvan linkitettyä tänne, ilmeisesti en.
Taas tää et pitää valittaa jostain nuorison hiustyylistä... en mäkään valita sun paplareista tai kasaripermiksestä.
Tadaa! Onnistuin! Tommosta siis tarkotin!
T. 10,11,13,14 ja 16 ps. Sori sählääminen
Apua, olen puolinuttura-nimitystä koskaan kuulemattakaan juuri pitänyt hiuksiani ainakin viimeisen kuukauden pelkällä puolinutturalla. Tai siis tuollaisella vähän konservatiivisemmalla versiolla mitä googlessa näkyi haulla "half bun". Luulin jopa että villitykseni olisi ihan mummojuttu, jossain kaunareissa 90-luvulla muistan nähneeni näitä, mutta ilmiötä onkin näköjään teinipalstat pullollaan. Jösses, olenkin näyttänyt lähiaikoina varmaan ihan salkkariteiniltä.
[quote author="Vierailija" time="18.09.2014 klo 02:20"]
Tadaa! Onnistuin! Tommosta siis tarkotin! T. 10,11,13,14 ja 16 ps. Sori sählääminen
[/quote]Olin tyrmäämässä tämän trendin heti alkuunsa, mutta tuolla korkeudella puolinuttura näyttääkin kivalta.
On epäkäytännöllinen, ruma ja leimaa kantajansa. En pysty ottamaan vakavasti työntekijää, jolla on tuollainen kampaus...
Kiireessä jäänyt nuttura puolitiehen? Just just, antaa huolimattoman vaikutelman ihmisestä. Mitähän muuta on hutiloiden tehnyt? :D
Musta toi on kiva