Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olin 1v poissa palstalta, ei ole tervepäisten paikka

Vierailija
17.09.2014 |

Olen nyt parina päivänä käynyt täällä piiitkän tauon jälkeen ja samaa täällä on kuin ennenkin. En ymmärrä miten joku voi nauttia tällaisesta ajanvietteestä: ilkeyttä, vihaa, arvostelua ja pahan mielen kylvämistä koko paikka täynnä :(!

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
18.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

On täällä hyvääkin keskustelua osunut silmään, mutta kun ei kaikkia ketjuja jaksa käydä läpi, eikä otsikon perusteella aina voi päätellä, mitä ketju sisältää.

Vierailija
2/8 |
18.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="17.09.2014 klo 13:07"]

Olen nyt parina päivänä käynyt täällä piiitkän tauon jälkeen ja samaa täällä on kuin ennenkin. En ymmärrä miten joku voi nauttia tällaisesta ajanvietteestä: ilkeyttä, vihaa, arvostelua ja pahan mielen kylvämistä koko paikka täynnä :(!

[/quote]

Minä luulin otsikon luettuani, että olet palannut takaisin, koska olet nyt "vähemmän terve" ja sulaudut joukkoon aiempaa paremmin. Ei sittenkään! Niin ne otsikot hämäävät avaamaan turhanaikaisia ketjuja.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
18.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vai olisko toisin päin. Heikot lähtee, kun eivät ymmärrä tätä palstapaskaa ja jatkuvaa teilausta? Kaikkea kun ei ihminen pysty elämäntilanteesta riippuen jatkuvasti ottamaan huumorilla.

Aloittelin vuonna - 99 kävihän päähän, jopa parisuhteeseen ne ideat täällä. Mieheni onneksi on fiksu jätkä. Sitten olin kolme vuotta ilman palstaa ja piipahdin olin puolitoista vuotta ja menin pois. Nyt taas olen piipahdellut viikottain, lomalla jopa päivittäin. Mutta nyt on itsellä selkeet pelisäännöt ja ymmärrys trolleihin. Olen kasvanut palstaan, olen Zen tilassa.

Vierailija
4/8 |
17.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niimpä. Ja surullista ajatella että suurimmalla osalla on vielä lapsia. Opettavatkohan he niillekin että tahallaan toisen mielen pahoittaminen on ok?

Vierailija
5/8 |
18.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näkee miten käy ajattelulle jos on kotona monta kuukautta tai jopa vuotta

Vierailija
6/8 |
18.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos mielenterveys riippuvainen näistä höpötyksistä, ei sitä korjaa enkelinkään kirjoitus.

Vierailija
7/8 |
18.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tällä palstalla suurin osa on lapsettomia, huomaa vela-keskusteluista.

Vierailija
8/8 |
18.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, eihän tässä tervepäisiä olla muutenkaan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi neljä viisi