Olenko outo, en ole syönyt rapuja enkä sushia vuosiin?
Sushia olen tainnut muutenkaan syödä kuin kaksi kertaa elämäni aikana.
Kommentit (13)
Outoa on se jos siitä pitää tehdä tuollainen haloo...
No minulle olet outo. Minä syön sushia vähintään kerran kuussa ja rapujuhlat vuosittain kesän päättäjäisinä. Lisäksi tietysti kaikki muut ravut ja äyriäiset, joita syön pitkin vuotta.
Olet, minusta rapujuhlat on vuoden hauskimpia juhlia. Pidän yleensäkin juhlista enkä ymmärrä miksi jotkut eivät vietä esim. rapujuhlia jne.
Outoa on, lähinnä se että täällä sitä kyselet.
Olenko outo, kun en syö kaikkea sitä, mitä maailmalla syödään?
No et kai. Itse suorastaan inhoan sushia enkä ravuistakaan niin välitä, katkarapuja menee joskus jos mitään mieleisempää ei ole tarjolla esim. työpaikkaruokalassa mutta en niistäkään pidä.
Ei ihminen ole outo jos ei pidä jostain tietystä ruoasta. Ei silti, vaikka se ruoka sattuisi olemaan muodissa kuten nyt sushi.
Onko sushi muodissa?
Sitä en tiennytkään, ruoasta vain pidän - erityisesti kotitekoisena http://www.viipaleita.net/blog/media/viipaleita/minisushit.jpg?mtime=1405504153
[quote author="Vierailija" time="16.09.2014 klo 11:49"]
Onko sushi muodissa?
Sitä en tiennytkään, ruoasta vain pidän - erityisesti kotitekoisena http://www.viipaleita.net/blog/media/viipaleita/minisushit.jpg?mtime=1405504153
[/quote]
On se muodissa. Ja nyt ihmisiä jotka ei syö tätä muotiruokaa, pidetään kauhean juntteina, siitä mikä on muotia kun kuuluisi pitää. Tai ainakin sanoa pitävänsä jos ei oikeasti niin pidäkään.
Itseäni huvitti se pöyristyksen määrä mitä aiheutin työpaikan erään tilaisuuden ruokailua mietittäessä, kun joku ehdotti sushia, etten pidä siitä. Oikein näki, miten moni ajatteli, että voi ei mikä juntti, se varmaan on niitä jotka syö pelkkiä perunoita ja ruskeaa kastiketta tai makaronilaatikkoa! Vaikka tykkään kyllä monista erikoisemmistakin, vaan nuo Kauko-Idän ruoat kuten japanilainen, sushi tai edes kiinalainen eivät oikein maistu. Yksilöllisiä makumieltymyksiä.
Olenko outo? En ole syönyt vuosiin rosvopaistia enkä rosollia?
Et ole outo, mä en ole syönyt ikinä. N40
Mä en ole noista kumpaakaan syönyt koskaan ja tuskin tulen syömäänkään. Olenko outo?
Täälläkin yksi outo. Katkarapuja ei varmaan lasketa.