Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Tyttäreni (12 v.) on paras kaverini ja kerron hänelle kaikki huoleni

Vierailija
15.09.2014 |

Olen etääntynyt ystävistäni sen jälkeen, kun mieheni ja lasteni isä lähti parhaan kaverini matkaan. Tyttäreni on paras ystäväni ja ikäisekseen tosi fiksu, hän osaa antaa miesasioissakin hyviä neuvoja. En näe tässä mitään pahaa, mutta tytön opettaja on nyt jotenkin suivaantunut tästä ja sain kutsun tulla juttelemaan koululle opettajan ja kuraattorin kanssa. En ymmärrä, miksi minua vainotaan???

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
15.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä lapselle jotain huolia voi kertoa, mutta ei nyt sentäs kaikkia.

Vierailija
2/9 |
15.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä, että joudut kuraattorin puheille. Tyttäresi tarvitsee äitiä ja lisäksi ïtsensä ikäisiä kavereita. Sinunkin olisi hyvä löytää itsellesi aikuinen ystävä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
15.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aikuisten asiat ei kuulu LAPSELLE joudut pian LASTENSUOJELUN asiakkaaksi.

Vierailija
4/9 |
15.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä provo. Pitikö tulla tuohon provoketjuun?

Vierailija
5/9 |
15.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kopioit sitten suoraan tuolta provo-keskustelusta. Nice try.

Vierailija
6/9 |
15.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Surkea provo. Otsikko jo huono.

Vierailija
7/9 |
15.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Keskusteletko tyttäresi kanssa täysin avoimesti myös intiimiasioistasi ja seksielämästäsi, miesten peniksistä, valkovuodostasi jne.?

Vierailija
8/9 |
15.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

En suosittele. Minä olen ollut äitini suhteen suunnilleen samassa asemassa kuin tyttäresi. Näin jälkikäteen olen sitä mieltä, että jouduin murehtimaan liian nuorena sellaisista asioista, joista lapsen ei olisi vielä tarvinnut murehtia. Se oli raskasta. Hanki itsellesi aikuisia ystäviä ja anna tyttäresi olla rauhassa lapsi.

Joo, minäkin olin sellainen tosi kypsä ja vastuuntuntoinen.

Vierailija
9/9 |
15.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä idea! Kaverini joutui 12-vuotiaana äitinsä ystäväksi, kun isä jätti. Siinä sitten puitiin menneen avioliiton seksiongelmat, juteltiin uudet miesjutut ja raha-asiat. Tuo kaverini on tosi kypsä nykyään. Ikää 32 ja ihmettelee nykyään itse äitinä, miten äiti voi olla tuollainen kaveriäiti ja tavallaan hylkäsi hänet henkisesti. Alkoi käyttäytyä kuin toinen olisi aikuinen. Tokihan se teininä oli joissain asioissa kivaa, mutta samalla sai selvitä isoista ongelmista yksin ja samalla viikolla, kun täytti 18, lensi omaan asuntoon, jossa äiti kävi joskus kahden munkin kanssa kahvilla ja samalla otti toisesta munkista hinnan, kun "maksetaan nää puokkiin". Tarviiko mainita, että mummuna on samaa kaliiberia eli kuin joku äidin ystävätär?